Kovo 31 d. 13.45 val. kviečiame į atvirą rinkos tyrimų paskaitą Vaizdo konferencijų studijoje (VU KnF IV korp.), kurioje dalyvaus tarptautinės tyrimų bendrovės Kantar TNS atstovės Emilija Gruzdytė-Čaplikienė (bendrovėje dirba nuo 2013 m., tyrimų sritis: prekės ženklas ir komunikacija)ir Ona Makauskaitė-Gudaitienė (bendrovėje dirba nuo 2011 m. tyrimų sritis: prekės ženklas ir komunikacija).

Neretai atliekant tyrimus, jų kokybė vertinama pagal respondentų, dalyvaujančių tyrime skaičių – kuo daugiau respondentų, tuo geriau. Tačiau viena grupinė diskusija su 8 respondentais į tam tikrus klausimus gali atsakyti žymiai geriau nei kiekybinis tyrimas su kelių šimtų respondentų imtimi. Svarbu suprasti, kada kokį tyrimą rinktis.

Susitikimo metu aiškinsimės, kokie būna kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai, kada geriau rinktis pastaruosius ir kaip apskritai turi būti organizuojamas tyrimas. Kalbėsimės, kuo tyrimai gali būti naudingi meno ir kultūros vadybos bei reklamos srityse.

Būtina registracija.

rinkos tyrimai

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku