Kovo 13 d. (antradienį) 9.45 –12 val. Ryšių su visuomene paskaitoje IV auditorijoje (VU Kauno fakulteto I korp., Muitinės g. 8) lankysis kviestinis lektorius – Arnas Aukštikalnis, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ kūrybos vadovas.
Jis kalbės apie reklamos kūrimą ir pristatydamas savo veiklą atskleis, kuo moderni reklama skiriasi nuo rinkodaros ir ryšių su visuomene.
Ne vienus metus garsioje reklamos agentūroje „Milk“ dirbusį Arną Aukštikalnį kolegos charakterizuoja kaip skleidžiantį pozityvios energijos įkrovą. Jo darbų sąraše – ir lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ laureatai ( ERGO „Draudimas po laiko“), ir didelės apimties kūrybiniai projektai, vienas iš kurių – prekės ženklo „Telia“ įvedimo kampanija.
Patyręs komunikacijos specialistas Vilniaus universitete Kaune lankysis VU KnF Ekonomikos, finansų ir vadybos instituto lektorės Raimondos Medeišienės kvietimu.
Kviečiame visus besidominčius kūrybiškos reklamos galimybėmis!
Dar šiek tiek informacijos apie A. Aukštikalnį:
Arnas, the master of Art Direction at TAG Vilnius, started his career in advertising at Cannes Lions 2009. Although he visited the festival as a journalist back then, right after that Arnas decided to dive into advertising. He started his career as a creative at Gaumina, then continued his career as an art director at Milk Agency and now he is the Head of Art at DDB Vilnius. Arnas’ decision to switch fields back in 2009 was probably great as now his portfolio is not only filled with Adrenalinas laureates such as ERGO’s Timeless Insurance but also massive campaigns such as the introduction of Telia brand.