Marketingas ir prekybos vadyba

Apie programą

Studijų programą kuruoja Ekonomikos, finansų ir vadybos institutas

PRIĖMIMAS

Studijų sritis: verslo ir viešoji vadyba (iki 2017 m. – socialiniai mokslai)

Studijų kryptis: rinkodara

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: verslo vadybos magistras (įstojusiems iki 2017 m. –  rinkodaros magistras)

Studijų trukmė: 2 m.

Studijų programa parengta įvertinus augantį marketingo ir prekybos vadybos teorinius ir praktinius įgūdžius įvaldžiusių specialistų poreikį darbo rinkoje. Atlikti išsamūs rinkos tyrimai parodė, kokios marketingo ir prekybos vadybos magistro kompetencijos pageidauja Lietuvos įmonių vadovai, kaip šią studijų programą vertina baigusieji magistrai bei būsimieji II pakopos studijų studentai. Ši studijų programa parengta atsižvelgus į objektyvius darbo rinkos poreikius bei torinius ir metodologinius reikalavimus, keliamus tokio pobūdžio studijų programoms.  

Studijų programos tikslas  

Rengti marketingo ir prekybos vadybos aukštos kvalifikacijos specialistus, gebančius įsisavinti marketingo, prekybos ir vadybos procesų organizavimą; rengti realius projektus ir programas, analitiškai ir kritiškai vertinti rinkos pokyčius; integruoti įvairių mokslų žinias, koncentruojantis organizacijų marketingo ir prekybos vadybos problemų sprendimui tarpkultūrinio valdymo kontekste.

Numatomi studijų rezultatai                

Marketingo ir prekybos vadybos studijų programos absolventas turi marketingo, prekybos ir rinkotyros procesų organizavimo įgūdžių ir gebėjimų rengti realius projektus bei programas savarankiškai ir komandoje. Jis geba analitiškai ir kritiškai vertinti rinkos pokyčius, moka nustatyti rinką, pirkėjų poreikius, žino, kaip įmonė turi dirbti, kad patenkintų šiuos poreikius kintančios išorinės ir vidinės aplinkos sąlygomis, moka kūrybiškai interpretuoti gautus rezultatus ir naudoti įvairias teorines paradigmas bei internetines rinkodaros technologijas, priimdamas strateginius ir taikydamas taktinius sprendimus įvairiose rinkodaros ir prekybos valdymo srityse, geba aiškiai komunikuoti žodžiu ir raštu tarpkultūrinėje aplinkoje.

Studijų programos skiriamieji bruožai                    

Marketingo ir prekybos vadybos programa – orientuota į tarpdisciplininius dalykus ir vienijanti verslui aktualias ir tarpusavyje susijusias tarpkryptines marketingo, prekybos ir vadybos studijas. Programos studentams formuojamas sisteminis požiūris į organizacijos marketingo, prekybos ir vadybos veiklų koordinavimą ir valdymą, siekiant kurti organizacijai pridėtinę vertę.  Studijų programa pakankamai lanksti ir leidžia studentams tam tikru mastu pasirinkti alternatyviuosius dalykus ir intensyviau studijuoti marketingo, prekybos ar vadybos kryptis, pagal jų poreikį gilintis į tarpkultūrinius skirtumus arba tarptautinius panašumus, ypač susijusius su vertybių, suvokimo ir elgesio skirtumais dėl rasės, etniškumo, religijos, lyties, atsižvelgiant į socialinę įvairovę.