Meno vadyba

Apie programą

Studijų programą kuruoja Ekonomikos, finansų ir vadybos institutas

PRIĖMIMAS

Studijų sritis:Socialiniai mokslai (nuo 2017 m. – verslo ir viešoji vadyba)

Studijų kryptis: Vadyba

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Vadybos magistras (nuo 2017 m. – verslo vadybos magistras)

Studijų trukmė: 1,5 m

Meno vadyba – tai 1,5 metų trukmės magistro programa, orientuota į praktines studijas. Daugelį dalykų dėstys mokslininkai, bendradarbiaujantys su didelę darbo patirtį meno vadybos ir rinkodaros srityje turinčiais specialistais, kurie ves praktinius užsiėmimus. Antraisiais studijų metais studentai turės galimybę inicijuoti, įgyvendinti projektą meno organizacijoje, konceptualizuoti jo vykdymo procesuose identifikuotus reiškinius ar / ir problemas ir įvertinti jo rezultatus arba rašys baigiamąjį darbą, pradėdami nuo literatūros apžvalgos pasirinktos mokslo problemos tema ir tirdami reiškinį meno ar kultūros organizacijų praktikoje.

Studijų programos tikslas                    

Programos tikslas – parengti aukščiausios kvalifikacijos meno vadybos specialistus, gebančius kūrybiškai ir savarankiškai valdyti meno organizacijas, inicijuoti ir vykdyti meno ir verslo sanglaudos projektus, derinti savo veikloje meno vadybos ir rinkodaros principus, identifikuoti kultūros ir meno organizacijų vadybos ir rinkodaros problemas ir pasiūlyti jų sprendimus.

Numatomi studijų rezultatai                

Absolventas geba: 1) kūrybiškai mąstyti, kurti idėjas ir spręsti problemas, 2) dirbti komandoje ir lyderiauti, 3) reflektuoti visuomenės vertybes, pagrįsti savo sprendimus etiniais principais, 4) taikyti šiuolaikines organizacijų vadybos ir rinkodaros teorijas bei metodus, rengdamas ir įgyvendindamas kūrybinius projektus bei vykdydamas mokslinius tyrimus, 5) kūrybiškai organizuoti meno organizacijų veiklą ir meno bei verslo sanglaudos pagrindu veikiančius darinius, 6) taikyti rinkodaros strategijas meno organizacijų veikloje, 7) analizuoti meno industrijas ir sieti jas su kultūros paveldo ir kultūrinio / kūrybinio turizmo bei kūrybos industrijų plėtra, 8) analizuoti ir kritiškai vertinti meno reiškinių, procesų ir sistemų įvairovę, atpažinti arba / ir inicijuoti jų formų pokyčius.

Studijų programos skiriamieji bruožai                    

Tai yra vienintelė studijų programa Lietuvoje, paremta meno, kaip socialinio ir ekonominio reiškinio, samprata, jungianti meno vadybos bei rinkodaros principus į bendrą visumą. Programos sandara pagrįsta specifine taikomąja programos orientacija – ugdyti vadybines, rinkodarines kompetencijas, aktualias kultūros, meno srities organizacijų darbe, inicijuojanti realizuojant meno, meno industrijų projektus, kuruojant meno parodas, organizuojant masinius kultūrinius renginius, valdant inovacinius procesus meno / kultūros organizacijose.

Daugumą dalykų dėsto mokslininkai, bendradarbiaujantys su patirtį meno vadybos ir rinkodaros srityje turinčiais praktikais. Studentai turi galimybę rašyti baigiamąjį darbą, kuriame reflektuojamas ir analizuojamas jų pačių įgyvendintas projektas.