Konkursas „Jūsų prekės ženklui tobulinti“: Vytauto Didžiojo karo muziejaus atvejis
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba antro kurso magistrantai ir dėstytojai kasmet kviečia bendradarbiauti smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, teikia konkrečios įmonės prekės ženklo tobulinimo planą.
Pernai savo prekės ženklo analizę jiems patikėjo vienas seniausių muziejų Lietuvoje – Vytauto Didžiojo karo muziejus, kuriam dabar yra 102-ji metai. „Įdomu tai, kad tarpukariu muziejus buvo Karo muziejus (nuo 1930 m. Vytauto Didžiojo karo muziejus), o sovietmečiu pavadinimą pakeitė į Valstybinį istorijos muziejų,“ – pasakoja muziejaus Renginių ir lankytojų aptarnavimo skyriaus vedėja Laura Rimkutė-Šimaitė. Atgavus nepriklausomybę, muziejui sugrąžintas Vytauto Didžiojo karo muziejaus vardas. Pasak jos, pasitaiko, kad vyresniosios kartos atstovai muziejų pavadina istorijos muziejumi – tuo pavadinimu, kuris buvo, kai jie jame lankėsi, tačiau bendrąja prasme muziejaus prekės ženklas yra atpažįstamas.