Apie programą

Studijų sritis: Informatikos mokslai.
Studijų kryptis: Informacijos sistemos.
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Informatikos mokslų bakalauras.
Studijų trukmė: 3,5 m. (210 kreditų)
Metinė studijų kaina(2020): 3600 Eur
Programos tikslas
Parengti kvalifikuotus informacinių technologijų (IT) specialistus, turinčius fundamentinių informacijos sistemų kūrimo ir valdymo srities žinių, leisiančių jiems tinkamai įgyvendinti e. marketingo veiklos srities uždavinius, susijusius su informacinių komunikacinių technologijų (IKT) taikymu.
Numatomi studijų rezultatai
Sėkmingai baigęs MARTECH studijų programą, absolventas:
- Turės fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais pagrįstų informacijos sistemų žinių ir gebėjimų,
- Turės fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais pagrįstų tradicinės ir skaitmeninio marketingo žinių ir taikomųjų gebėjimų,
- Gebės parinkti, konfigūruoti bei taikyti tinkamas informacinių technologijų ir komunikacijų priemones ir įrankius efektyviam e. marketingo strategijų planavimui, vykdymui ir valdymui skaitmeninėje erdvėje,
- Gebės identifikuoti naujų skaitmeninio marketingo modelių technologinius poreikius ir inovatyvių modelių taikymo sritis,
- Gebės analitiškai ir kritiškai mąstyti,
- Gebės dirbti savarankiškai ir komandoje,
- Turės komunikacinių bei specialių gebėjimų.
Studijų programos skiriamieji bruožai
Marketingo technologijų programos išskirtinumas išryškėja dėl informatikos studijų programoje integruojamų skaitmeninio marketingo technologijų dalykų bei formuojamų tarpdisciplininių teorinių ir praktinių gebėjimų.
Šios programos absolventai, pasitelkdami naujus rinkodaros metodus ir informacines technologijas, įvaldę rinkodaros programinę įrangą, gebės kaupti rinkodaros duomenis iš skirtingų šaltinių, atlikti jų analizės procedūras, efektyviai naudoti reklamą per socialines ir mobiliąsias platformas ir panaudoti skaitmeninių reklamos tinklų sąveiką, stiprinti interneto svetainių dizaino ir turinio poveikį, padės užpildyti rinkoje egzistuojančias rinkodaros gebėjimų spragas.
Tokie specialistai reikalingi vietinėms ir tarptautinėms organizacijoms, kurios ieško darbuotojų, gebančių užtikrinti kūrybišką rinkodaros strategijos taikymą, išanalizuoti organizacijos aplinką, užtikrinti komandinio darbo rezultatų sėkmę pasitelkiant šiuolaikinius skaitmeninius informacinių technologijų instrumentus.
Studijų pabaiga
Programa baigiama bakalauro baigiamojo darbo gynimu. Sėkmingai baigusiems studijas suteikiama informatikos bakalauro kvalifikacija.
Baigusieji šią studijų programą gali tęsti studijas verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), ir informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
 |
INSTITUTO DIREKTORIUS Giedrius Romeika
El. p. Tel. +370 37 422477 Muitinės g. 8, Kaunas, 6 kab.
|
|
 |
ADMINISTRATORĖ Vaidilutė Kaminskienė
El. p. Tel. +370 37 422344 Muitinės g. 8, Kaunas, 6 kab.
|
|
Studijuojamieji dalykai
Dalykai | Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Aukštoji matematika |
5.0 |
Dalykinė anglų kalba |
5.0 |
Elektroninio verslo technologijos |
5.0 |
Kompiuterių architektūra |
5.0 |
Marketingo pagrindų transformacija elektroninėje erdvėje |
5.0 |
Technologijos ir skaitmeninė visuomenė |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Diskretinė matematika kompiuterių moksle |
5.0 |
Elektroninių pardavimų technologijos ir produkto valdymas |
5.0 |
Informacijos sistemos ir duomenų bazės |
5.0 |
Integruotosios marketingo komunikacijos |
5.0 |
Programavimo įvadas |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Algoritmų teorija ir duomenų struktūros |
5.0 |
Elektroniniai paskirstymo sprendimai |
5.0 |
Elektroninio produkto monetizavimo technologijos ir strategijos |
5.0 |
Statistika |
5.0 |
Vartotojų elgsena internete |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20 |
Dirbtinio intelekto pagrindai |
5.0 |
Programavimo kalbos ir aplinkos |
5.0 |
Skaitmeninių projektų valdymas |
5.0 |
Turinio marketingas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Daiktų internetas |
5.0 |
E. marketingo strateginis valdymas |
5.0 |
Reklamos technologijos |
5.0 |
Technologinių inovacijų valdymas |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Audiovizualinės skaitmeninės technologijos |
10.0 |
Didelių duomenų analitika |
5.0 |
Informacijos pateikimo internete technologijos |
10.0 |
Mobiliųjų įrenginių programavimo technologijos |
5.0 |
Reikalavimų IS analizė ir specifikavimas |
5.0 |
Skaitmeninis prekės ženklo valdymas |
5.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Kibernetinė sauga ir asmens duomenų valdymas |
5.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Marketingo tyrimai |
5.0 |
Rinkų modeliavimas ir prognozavimas |
5.0 |
Socialinių tinklų informacijos analizė |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Elektroninio verslo etika |
5.0 |
Komandiniu darbu grindžiamas informacinių sistemų kūrimas |
5.0 |
Skaitmeninio turinio teisminė (Forensic) analizė ir kenksmingos PĮ analizė |
5.0 |
Tarptautinis marketingas |
5.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Mokomoji praktika |
15.0 |
Baigiamasis darbas arba(ir) baigiamieji egzaminai |
15.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: informacijos sistemos) |
15.0 |
Programos absolventai galės dirbti skaitmeninės ir internetinės rinkodaros technologijų specialistais privataus ir viešojo sektoriaus įmonėse Lietuvoje ir užsienyje.
Karjera
Absolventai gali dirbti:
- interneto rinkodaros specialistais,
- rinkodaros specialistais ir vadybininkais,
- žiniatinklio / saityno kūrėjais,
- turinio vadybininkais,
- rinkodaros technologijų specialistais,
- socialinių medijų vystymo dizaineriais ar administratoriais,
- PPC vadybininkais (pay per click),
- internetinių tyrimų specialistais,
- informacinių sistemų analitikais ir projektuotojais,
- rinkos analitikais,
- produkto vadybininkais,
- informacinių sistemų kokybės užtikrinimo ir priežiūros specialistais,
- projektų vadovais skaitmeninės rinkodaros ir internetinių sprendimų srityse (verslo įmonėse, vyriausybinėse organizacijose ir kitose valdžios struktūrose, mokslo, studijų ir švietimo įstaigose).
Taip pat tęsti studijas ir akademinę karjerą verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), bei informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
Stojantiesiems
*Priėmimas bus vykdomas, jeigu studijų programa bus įregistruota Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre
Konkursinio balo sandara 2020 m.
|
Dalykas
|
Forma
|
Koeficientas
|
1
|
Matematika
|
Egzaminas
|
0,4
|
2
|
VF:
informacinės technologijos arba fizika
VNF:
informacinės technologijos arba fizika, arba biologija
|
Egzaminas arba metinis pažymys
|
0,2
|
3
|
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais
|
Egzaminas arba metinis pažymys
|
0,2
|
4
|
Lietuvių k. ir literatūra
|
Egzaminas
|
0,2
|
Vidurinį išsilavinimą įgysiantiems 2019 ir 2020 metais reikia atitikti šiuos reikalavimus:
1. Lietuvių kalbos ir literatūros egzamino išlaikymas;
2. Užsienio kalbos (anglų/vokiečių/prancūzų) egzamino išlaikymas;
3. Matematikos valstybinio egzamino išlaikymas;
4. 5 geriausių metinių dalykų (A ir B lygio) įvertinimų vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7. Įskaitomi dalykai:
- lietuvių k. ir literatūra;
- gimtoji kalba (baltarusių, lenkų, rusų, vokiečių);
- užsienio kalba;
- matematika;
- istorija arba geografija, arba integruotas istorijos ir geografijos kursas;
- biologija arba fizika, arba chemija, arba integruotas gamtos mokslų kursas;
- meninio ugdymo dalykas arba technologijų krypties dalykas, arba integruotas menų ir technologijų kursas, arba specializuoto ugdymo krypties (dailės arba inžinerinio, arba meninio, arba muzikos) programos dalykas;
- bendroji kūno kultūra arba sporto šakos dalykas, arba specializuoto ugdymo krypties (sporto) programos dalykas.
*Stojančiųjų į valstybės finansuojamą ir į valstybės nefinansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 balai.
**Stojantysis į valstybės nefinansuojamą vietą turi būti išlaikęs bent vieną valstybinį egzaminą.
Studijų programą kuruoja Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos institutas
 |
INSTITUTO DIREKTORIUS Giedrius Romeika
El. p. Tel. +370 37 422477 Muitinės g. 8, Kaunas, 6 kab.
|
|
 |
ADMINISTRATORĖ Vaidilutė Kaminskienė
El. p. Tel. +370 37 422344 Muitinės g. 8, Kaunas, 6 kab.
|
|
Socialiniai partneriai

Socialiniai partneriai