- Apie programą
- Studijuojamieji dalykai
- Karjera
- Stojantiesiems
- Atsiliepimai
- Socialiniai partneriai
- Apie mus rašo
- Mus rodo
Apie programą
Studijų sritis: Informatikos mokslai.
Studijų kryptis: Informacijos sistemos.
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Informatikos mokslų bakalauras.
Studijų trukmė: 3,5 m. (210 kreditų)
Metinė studijų kaina(2022): 3524 Eur
Programos tikslas
Tai vienintelė Lietuvoje tarpdalykinė programa, integruojanti informacijos sistemų ir rinkodaros informacinių procesų skaitmeninių technologijų srities žinias, leisiančias absolventui sėkmingai išspręsti ir įgyvendinti rinkodaros uždavinius skaitmeninėje terpėje. IT sprendimų taikymo rinkodaros srityje plėtra lemia programoje ugdomų žinių strateginę reikšmę ir didina programos absolventų konkurencinį pranašumą darbo rinkoje.
Sėkmingai baigęs MARTECH studijų programą, absolventas:
Programa baigiama bakalauro baigiamojo darbo gynimu. Sėkmingai baigusiems studijas suteikiama informatikos bakalauro kvalifikacija. Baigusieji šią studijų programą gali tęsti studijas verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), ir informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.Numatomi studijų rezultatai
Studijų programos skiriamieji bruožai
Studijų pabaiga
![]() |
INSTITUTO DIREKTORIUS |
|
![]() |
ADMINISTRATORĖ |
Studijuojamieji dalykai
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
|
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Aukštoji matematika |
5.0 |
Elektroninio verslo technologijos |
5.0 |
Kompiuterių architektūra |
5.0 |
Marketingo pagrindų transformacija elektroninėje erdvėje |
5.0 |
Technologijos ir skaitmeninė visuomenė |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
2 pavasario semestras |
|
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Dalykinė anglų kalba |
5 |
Diskretinė matematika kompiuterių moksle |
5.0 |
Elektroninių pardavimų technologijos ir produkto valdymas |
5.0 |
Informacijos sistemos ir duomenų bazės |
5.0 |
Integruotosios marketingo komunikacijos |
5.0 |
Programavimo įvadas |
5.0 |
3 rudens semestras |
|
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Algoritmų teorija ir duomenų struktūros |
5.0 |
Elektroniniai paskirstymo sprendimai |
5.0 |
Elektroninio produkto monetizavimo technologijos ir strategijos |
5.0 |
Statistika |
5.0 |
Vartotojų elgsena internete |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
4 pavasario semestras |
|
Privalomieji dalykai |
20 |
Dirbtinio intelekto pagrindai |
5.0 |
Programavimo kalbos ir aplinkos |
5.0 |
Skaitmeninių projektų valdymas |
5.0 |
Turinio marketingas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Daiktų internetas |
5.0 |
E. marketingo strateginis valdymas |
5.0 |
Reklamos technologijos |
5.0 |
Technologinių inovacijų valdymas |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
BUS dalykas (modulis) |
5.0 |
5 rudens semestras |
|
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Audiovizualinės skaitmeninės technologijos |
10.0 |
Didelių duomenų analitika |
5.0 |
Informacijos pateikimo internete technologijos |
10.0 |
Mobiliųjų įrenginių programavimo technologijos |
5.0 |
Reikalavimų IS analizė ir specifikavimas |
5.0 |
Skaitmeninis prekės ženklo valdymas |
5.0 |
6 pavasario semestras |
|
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Kibernetinė sauga ir asmens duomenų valdymas |
5.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Marketingo tyrimai |
5.0 |
Rinkų modeliavimas ir prognozavimas |
5.0 |
Socialinių tinklų informacijos analizė |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Elektroninio verslo etika |
5.0 |
Komandiniu darbu grindžiamas informacinių sistemų kūrimas |
5.0 |
Skaitmeninio turinio teisminė (Forensic) analizė ir kenksmingos PĮ analizė |
5.0 |
Tarptautinis marketingas |
5.0 |
7 rudens semestras |
|
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Mokomoji praktika |
15.0 |
Baigiamasis darbas arba (ir) baigiamieji egzaminai |
15.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: informacijos sistemos) |
15.0 |
Programos absolventai galės dirbti skaitmeninės ir internetinės rinkodaros technologijų specialistais privataus ir viešojo sektoriaus įmonėse Lietuvoje ir užsienyje.
Karjera
Absolventai gali dirbti:
- interneto rinkodaros specialistais;
- rinkodaros specialistais ir vadybininkais;
- žiniatinklio / saityno kūrėjais;
- turinio vadybininkais;
- rinkodaros technologijų specialistais;
- socialinių medijų vystymo dizaineriais ar administratoriais;
- PPC vadybininkais (pay per click);
- internetinių tyrimų specialistais;
- informacinių sistemų analitikais ir projektuotojais;
- rinkos analitikais;
- produkto vadybininkais;
- informacinių sistemų kokybės užtikrinimo ir priežiūros specialistais;
- projektų vadovais skaitmeninės rinkodaros ir internetinių sprendimų srityse (verslo įmonėse, vyriausybinėse organizacijose ir kitose valdžios struktūrose, mokslo, studijų ir švietimo įstaigose).
Taip pat tęsti studijas ir akademinę karjerą verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), bei informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
Stojantiesiems
Konkursinio balo sandara 2022 m.
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Matematika |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
informacinės technologijos arba fizika, arba biologija, arba chemija, arba geografija |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,2 |
Stojant į valstybės finansuojamą vietą vidurinį išsilavinimą įgijusiems 2022 m. reikia atitikti šiuos reikalavimus:
1. Išlaikyti tris valstybinius brandos egzaminus:
- Lietuvių kalbos ir literatūros;
- Matematikos;
- Stojančiojo laisvai pasirinktą valstybinį brandos egzaminą.
2. Penkių geriausių metinių dalykų įvertinimų aritmetinis vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7, suapvalinus iki sveiko skaičiaus. Įskaitomi dalykai:
- lietuvių kalba ir literatūra;
- gimtoji kalba (baltarusių arba lenkų, arba rusų, arba vokiečių);
- užsienio kalba;
- matematika;
- istorija arba geografija, arba integruotas istorijos ir geografijos kursas;
- biologija arba fizika, arba chemija, arba integruotas gamtos mokslų kursas;
- meninio ugdymo srities dalykas arba technologijų programos krypties dalykas, arba integruotas menų ir technologijų kursas, arba specializuoto ugdymo krypties (dailės arba inžinerinio, arba meninio, arba muzikos) programos dalykas;
- fizinio ugdymo arba pasirinktos sporto šakos, arba specializuoto ugdymo krypties (sporto) programos dalykas.
Stojantysis į valstybės nefinansuojamą vietą asmenys, išsilavinimą įgiję 2015–2022 m. turi būti išlaikę bent vieną valstybinį brandos egzaminą.
Stojančiųjų į valstybės finansuojamą ir į valstybės nefinansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 balai.
Daugiau informacijos apie priėmimo reikalavimus
![]() |
INSTITUTO DIREKTORIUS |
|
![]() |
ADMINISTRATORĖ |
Atsiliepimai
„Įmonės akcentuoja, kad verslo sėkmei svarbus holistinis požiūris – kai joje dirba specialistai, įgiję verslo sistemų, analitikos ir skaitmeninio marketingo žinių bei gebantys įgyvendinti inovatyvius projektus kūrybinėse tarptautinėse komandose. Todėl labai svarbu, kad jau studijų metais studentai išbandytų šiuolaikiškas verslo sistemas, interneto paslaugų kūrimo ar klientų duomenų analitikos įrankius, jog tarpdisciplininės žinios sustiprintų ir atskleistų jų kūrybiškumą.“
Živilė Valiukė, procesų vadovė įmonėje Continental (Lietuva), VU KnF alumnė
„Šiuolaikinis verslas vertina marketingą ne kaip išlaidas rinkodaros veikloms, o kaip investiciją, nešančią grąžą. Šio tikslo padeda siekti kūrybiškumas, šiuolaikiškas technologinis pasirengimas ir marketingo žinios, ugdančios gebėjimą įžvelgti, kokie produktai galėtų sudominti vartotojus skaitmeninėse ir realiose rinkose bei informuoti apie juos taiklia žinute.
Automatizuotas duomenų rinkimas ir išmani analizė padeda rasti optimalius sprendimus verslo ir tikslinės vartotojų auditorijos poreikiams tenkinti; pasitelkiant technologijas, sekamas marketingo reklaminių kampanijų poveikis vartotojų elgsenai skaitmeninėje erdvėje ir realiame išoriniame pasaulyje; technologijų žinios apjungia įvairius gebėjimus ir talentus, kad būtų realizuotos naujos, drąsios, vartotojams reikalingų produktų idėjos; dirbtinio intelekto, duomenų analitikos, natūralios kalbos, emocijų tyrimo technologijos, komunikavimas socialinių tinklų, mobiliųjų komunikacijų priemonėmis – tai žinios, suteikiančios įmonėms naujų galimybių.
Šiuo metu išryškėjo ir vis auga aukšto lygio tarpdalykinės marketingo technologijų srities (MarTech) specialistų, kurių ieško verslas, orientuotas tiek į vietinę, tiek į tarptautines rinkas, poreikis.“
Povilas Krikščiūnas, Hostinger International, Skaitmeninės rinkodaros specialistas
„Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.“
Jorė Bendinskaitė, studijų programos studentė
Daugiau skaitykite: https://www.knf.vu.lt/aktualijos/2842-studente-jore-bendinskaite-marketingo-technologiju-programos-metu-igytas-zinias-sekmingai-pritaikau-e-versle
Socialiniai partneriai