„Jūsų prekės ženklui tobulinti“: kodėl visos reklamos agentūros „blogos“ ir kaip pelnyti abipusį pasitikėjimą
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba dėstytojas doc. dr. Giedrius Romeika su antro kurso magistrantais jau trejus metus kviečia smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones bei organizacijas bendradarbiauti: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, teikia įmonės prekės ženklo analizę ir tobulinimo planą. Net ir nešališkos akademinės iniciatyvos „Jūsų prekės ženklui tobulinti“ patirtys rodo, kad marketingo profesionalai dažnai vertinami skeptiškai, o tai atitinka marketingo rinkoje žinomą tendenciją, kad dažnai konsultantų ir užsakovų santykiuose vyrauja nepasitikėjimas.
„Marketingo veikla pirmiausia yra žmogiško bendravimo menas ir strategija“, – sako docentas G. Romeika, priduriantis, kad tai gebėjimas aiškiai perteikti vertę, suprasti auditorijos poreikius ir veikti strategiškai.
Susikalbėjimą tarp prekės ženklo savininko ir marketingo profesionalo jis laiko vienu esminių kriterijų siekiant užsibrėžtų tikslų, o akademines žinias – puikiu atspirties tašku. Dėstytojas tikisi, kad darbas su realiais atvejais ir komunikavimas su prekės ženklo savininku taps reikšminga patirtimi abiems pusėms siekiančioms ne tik momentinio rezultato, bet ir ilgalaikio pokyčio šios srities kultūroje.




