Gronsko kvadratinis copy2022 m. gruodžio 2 d. VU Kauno fakulteto Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius doc. dr. Giedrius Romeika pasveikino magistrantus, doktorantus ir kitus tyrėjus 17-oje profesoriaus Vlado Gronsko tarptautinėje mokslinėje konferencijoje. G. Romeika priminė jauniesiems mokslininkams profesoriaus paskatinimą mokslo renginiuose pasisemti naujų idėjų ir savo žiniomis bei pasaulėžiūra ir pakilti vienu akademiniu, moksliniu laipteliu aukštyn, kaip jį patį visą profesinį gyvenimą įkvėpė veržlūs ir žingeidūs studentai – kai kurie jų vėliau tapę vertinamais mokslininkais ir akademikais.

Konferencijos plenarinę sesiją pradėjo SoHo Dragon LT agentūros viešųjų ryšių ir projektų vadybininkė Giedrė Grimalauskienė pranešimu apie asmeninio prekės ženklo įtvirtinimo strategiją, patardama, kad pirmiausia reikia įvardinti išskirtines savybes, tada išanalizuoti, kokią informaciją jau galima rasti apie asmenį internete ir nustatyti trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus – visa tai suformuos pagrindą, nuo kurio atsispirsite planuodami priemones ir užduotis pasiekti savo tikslus. Antrasis plenarinės sesijos pranešėjas Alessio Alonne, Inforelea kompanijos sociologas, viešųjų ryšių specialistas, mokytojas ir menininkas su kolege Emma analizavo dirbtinio intelekto išpopuliarėjimo kūrybinėje industrijoje pasekmes ir naujosios komunikacijos apraiškas – visuomenės santykį su naujo tipo kūriniais, kuriuos sukurti menininkas pasitelkia dirbtinio intelekto algoritmus.

Antroji konferencijos dalis tęsėsi  keturiose sekcijose, trijose iš jų pranešimai ir diskusijos vyko verslo, inovacijų ir verslumo plėtros tema, o ketvirtojoje – apie tvarumą ir darnų vystymąsi. Dalyviai pranešimuose dalijosi moksliniais tyrimais kūrybinių industrijų vadybos, lyderystės, žmogiškųjų išteklių vadybos srityse, analizavo informacinių sistemų pritaikymo galimybes įvairiems verslų, bendradarbystės, kūrybinių industrijų, neįgaliųjų versle poreikiams tenkinti, dirbtinio intelekto taikymą verslo procesuose, tvaraus verslo modelius, įmonių vidinės komunikacijos poveikį darniam verslo vystymuisi, tvarumo įtampas aktyvaus vartojimo verslo pramonėje ir dar daug kitų temų.

Konferencijoje dalyvavo per šimtą dalyvių iš Azerbaidžano, Baltarusijos, Egipto, Ganos, Ispanijos, Irano, Izraelio, Jordanijos, Kamerūno, Latvijos, Libano, Lietuvos, Nigerijos, Pakistano, Sakartvelo, Tailando, Turkijos, Ukrainos ir Uzbekistano.

Jaunųjų mokslininkų pranešimai bus vertinami. Geriausios dvi publikacijos, atitinkančios kokybinius reikalavimus, galės būti išspausdintos nurodytame žurnale ISI Web of Science žurnale TRANSFORMATIONS IN BUSINESS & ECONOMICS*.

Sveikinimo žodis

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku