komunikacijos projektas vilniaus universiteto kauno fakultetasBirželio 9 d. vykusiose svarbiausiose šalies komunikacijos projektų varžytuvėse „PR Impact Awards 2023” apdovanoti geriausi praėjusių metų komunikacijos projektai. Viena geriausiai įvertintų integruotos korporatyvinės komunikacijos kampanijų – Vilniaus universiteto (VU) studentų pritraukimo kampanija „Atverk pasaulį klausimais“. Trečią vietą pelniusioje kampanijoje fotomenininkas Tadas Kazakevičius fotografavo 15 VU dėstytojų ir buvusių ar esamų studentų iš įvairių fakultetų. Įvaizdine kampanija buvo siekiama atskleisti betarpišką ryšį tarp dėstytojo ir studento, kuris ne tik gali užsimegzti universitete, bet ir tęstis po studijų, virsdamas įvairiomis mokslo, verslo, mentorystės ir kitokiomis partnerystėmis. Fotografijas lydėjo nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje pasirodę interviu su dėstytojais ir studentais, skaitmeninė reklama, o kampaniją vainikavo portretų paroda, surengta VU Didžiajame kieme.

Projekte dalyvavo Kauno fakulteto Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius Giedrius Romeika ir antro kurso bakalauro studijų programos Marketingo technologijos studentė Jorė Bendinskaitė.

Dr. Giedrius Romeika: šiuolaikiniame versle ypač svarbu gebėti derinti rinkodarą ir IT

„Ypač džiaugiuosi, kad konkurse išsiskyrėme kaip projektas, įgyvendintas tik savo rankomis – be išorinių komunikacijos agentūrų. Reklamos ir komunikacijos pasaulyje tai vis retesnis atvejis. Labai didžiuojuosi projektą įgyvendinusia komanda, tikiu, kad šis profesionalios tarptautinės komisijos įvertinimas įkvėps ir ateities darbams, siekti dar aukštesnių rezultatų. O jų, tikiu, pasieksime ir kitąmet, nes šiemet vykdoma studentų pritraukimo kampanija „Studijavau VU”, kurioje atskleidžiamas 15-os skirtingų fakultetų alumnų karjeros kelias ir įgūdžiai, įgauti studijų metais, niekuo nenusileidžia pernykštei”, – apie įvertinimą sakė VU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Aistė Almanaitė. „Atskiros padėkos verta visa VU bendruomenė, prisidėjusi ir įsitraukusi į kampanijų įgyvendinimą tiek šiemet, tiek praėjusiais metais. Susitelkimas, vienybė, betarpiškas ryšys, vienas kito paskatinimas ir pagalba esant reikalui – dalykai, kurie ypač svarbūs kasdieniame darbe ir kurie pritraukia naujus bendruomenės narius: studentus, akademikus, administracijos darbuotojus. Linkiu visiems puoselėti šias vertybes ir nepamesti jų rutinoje”, – pridūrė ji.

„PR Impact Awards“ organizuojami nuo 2014 metų – juos organizuoja dvi didžiausios šalies komunikacijos profesionalus vienijančios asociacijos: Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

Vilniaus universiteto informacija.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku