Untitled designVyriausybės kanceliarija kartu su Vilniaus universitetu (VU) ir reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ siūlo Lietuvos aukštųjų mokyklų studentams iššūkį – per tris dienas nubėgti kūrybinį kelią ir pasiūlyti Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ pristatymo kampaniją jaunimo auditorijai. Lapkričio 17–19 d. vyksiančio renginio dalyviai, konsultuodamiesi su patyrusiais profesionalais, ieškos būdų bendraamžiams papasakoti apie šalies ateitį.

„Šiandienos studentai 2050 metais bus pagrindinis mūsų šalies idėjinis ir kūrybinis variklis, kuris rūpinsis Lietuvos ateitimi. Vizijoje atsispindi skirtingų prie jos kūrimo prisidėjusių žmonių ir jų grupių, tarp jų ir jaunimo, mintys. Bus labai įdomu pamatyti, su kuriomis vizijos „Lietuva 2050“ ambicijomis ir vertybėmis labiausiai tapatinasi studentai ir kaip renkasi jas pristatyti“, – sako už vizijos „Lietuva 2050“ rengimą atsakingas Ministrės Pirmininkės patarėjas strateginio valdymo klausimais Darius Žeruolis.

Kurti valstybės ateities vizijos komunikacijos kampaniją kviečiami įvairių studijų programų, bakalauro ir magistrantūros pakopų studentai. Maratono dalyviai ieškos būdų, kaip sudominti Lietuvos ateities vizija bendraamžius, kurs kampanijos žinutę ir šūkį, siūlys vizualinius sprendimus. Trijų dienų renginyje vyks diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, bus skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas, organizuojamos ateities dizaino kūrybinės dirbtuvės.

„Rengiant Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ dokumentą aktyviai įsitraukė įvairių sričių ekspertai, tarp jų ir daug VU dėstytojų, taip pat ir valstybės piliečiai. Dabar reikalingas veiklaus ir iniciatyvaus jaunimo įsitraukimas bei dalyvavimas idėjų maratone, rengiant šios vizijos viešinimo ir visuomenės informavimo procesą. Aiški ir visiems gerai suprantama valstybės pažangos strategija – svarbi Lietuvos ir jos visuomenės tvarios plėtros dalis“, – teigia VU partnerystės prorektorius dr. Artūras Vasiliauskas.

„Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratono dalyvius proceso metu lydės profesionalūs mentoriai, kurie dalysis savo patirtimi ir atsakys į kylančius klausimus. Geriausių komunikacijos kampanijų autoriai bus įvertinti piniginiais prizais.

„Pilietinės iniciatyvos – puiki terpė skleistis kūrybiškumui. Vis dažniau reklamos ir komunikacijos industrijos atstovai stengiasi, kad jų kampanijos ne tik atkreiptų dėmesį, bet ir spręstų realius visuomenės iššūkius. Taip prasmingos idėjos išties gali paversti pasaulį geresne vieta“, – tikina „The Atomic Garden“ mokyklos bendraįkūrėjis ir direktorius Aivaras Šičkus.

Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų – jis skirtas valstybės raidai apmąstyti ir ateities lūkesčiams suformuoti. Komunikacijos idėjų maratonu siekiama pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, skatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir kurti inovatyvius sprendimus.

Renginys vyks lapkričio 17–19 d. VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto „Tech Hub“ bendradarbystės erdvėje, Saulėtekio al. 9, Vilniuje. Registruoti komandas ar atskirus asmenis kviečiama iki lapkričio 6 d. Registruotis galite čia.

Daugiau informacijos: www.Lietuva2050.lt

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku