MicrosoftTeams image 14Šį savaitgalį išrinkti „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratono nugalėtojai. Vilniaus universitetas (VU) su Vyriausybės kanceliarija ir reklamos bei kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ organizavo „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratoną, kuriame dėl geriausios ateities vizijos „Lietuva 2050“ komunikacijos kampanijos varžėsi 8 komandos iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų. Specialųjį prizą laimėjo VU Kauno fakulteto komanda „4 litai“. 

Apdovanoti specialiuoju prizu 

Fakultetui atstovavę bakalauro studijų trečiakursiai Ernestas Žiogas (Ekonomika ir vadyba), Jorė Bendinskaitė (Marketingo technologijos), Milija Baranovskaja (Marketingo technologijos) ir pirmakursė Ieva Gasiulytė (Audiovizualinis vertimas) buvo įvertinti už išskirtinę energiją ir drąsią idėją. Komanda pabrėžė kiekvieno asmeninę atsakomybę dėl bendros valstybės ateities. 

„Didžiausia mūsų stiprybė buvo gebėjimas išklausyti ir įsiklausyti. Kai reikėjo, vienas kitą pristabdydavome ar paskatindavome, taip ir gimė „karTU“. Kaip komanda mes buvome ir, manau, dar būsime kartu, bet be keturių skirtingų TU, komandos išvis nebūtų, o tai galioja ir valstybei“, – pasakojo Jorė Bendinskaitė. 

MicrosoftTeams image 15 copy copyPasak jos, renginio formatas buvo įdomus ir labai įtraukiantis, o išklausius paskaitas ir pagilinus žinias, buvo pradėti darbai, kurių metu mentorių konsultacijos vis užvesdavo ant kelio. „Grįžome įgiję žinių ir įkvėpti augti, kurti ir dirbti ne tik dėl savęs, geresnės darbo vietos ar kitų aspektų, bet ir dėl šviesios Lietuvos ateities“, – džiaugiasi komandos „4 litai“ narė. 

3 iš 8 komandų – Kauno fakulteto 

„Džiugu, kad Kauno fakultetui atstovavo net 3 komandos. Visų komandų sandara atspindėjo tarpdispliniškumą – jas sudarė Marketingo technologijų, Lietuvių filologijos ir reklamos, Ekonomikos ir vadybos ir Audiovizualinio vertimo programų studentai. Tai reiškia, kad studentai turėjo skirtingų sričių kompetencijas, kas leido įvairiapusiškai pažvelgti į „Lietuva 2050“ komunikacijos iššūkį, įvertinti tiek filosofiją, tiek techninius sprendimus“, – pasakoja asist. dr. Dovilė Balevičienė. 

Kauno fakultetui atstovavo dar dvi komandos: „Vaidilutės“ (Rūta Misevičiūtė (Lietuvių filologija ir reklama), Raminta Počepavičiūtė (Ekonomika ir vadyba), Monika Petrauskaitė (Audiovizualinis vertimas) ir „Nuo laisvės alėjos iki ateities idėjos“ (Agnė Žaliauskaitė (Audiovizualinis vertimas), Rusnė Abramavičiūtė (Audiovizualinis vertimas), Monika Rimkutė (Ekonomika ir vadyba), Ema Lubytė (Lietuvių filologija ir reklama).  

„Sudalyvauti paskatino dėstytoja Dovilė Balevičienė, esame labai jai dėkingi. Tai žmogus, kuris studentams parodo kelią, išmoko studijų metu pasinaudoti visomis įmanomomis galimybėmis, atskleidžia, kad tos galimybės gali sudominti, suburti ir užburti, visad ištiesia pagalbos ranką, stengiasi, kad naujų išbandymų kelionė neapsunktų“, – sako J. Bendinskaitė ir prideda, kad galimybė laimėti piniginį prizą ir tapti nacionalinės komunikacijos idėjos autoriumi – didelė motyvacija. 

VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto „Tech Hub“ erdvėje varžėsi 8 komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Vilnius TECH, Vilniaus kolegijos. Renginio metu buvo vertinamas dalyvių sukurtos komunikacijos kampanijos kūrybiškumas, originalumas, inovatyvumas, tikslinės auditorijos įtraukimo potencialas. 

Maratono dalyviai ieškojo būdų, kaip sudominti Lietuvos ateities vizija bendraamžius, kūrė kampanijos žinutę ir šūkį, siūlė vizualinius sprendimus. Trijų dienų renginyje vyko diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, buvo skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas. 

Džiugina motyvacija kalbėti apie ateities problemų sprendimus 

MicrosoftTeams image 16 copy copy„Džiugina studentų motyvacija ir įsitraukimas į „Lietuva 2050“ strategijos įgyvendinimą. Tokie konkursai suteikia erdvę kalbėti apie ateities problemų sprendimus, o jaunimo identifikuoti iššūkiai ir iškelti klausimai verčia pažvelgti į strategijoje suformuluotus teiginius iš naujos perspektyvos. Sveikinu nugalėtojus ir visus dalyvius, kuriems buvo įdomu ir svarbu mąstyti apie tai kas mūsų laukia ne tokioje jau tolimoje ateityje”, – sako VU rektorius prof. Rimvydas Petrauskas. 

Pirmąją vietą ir 1000 eurų vertės prizą laimėjo komanda „Back to the future”, atkreipusi dėmesį į individualumo, savarankiškumo, asmeninės nuomonės svarbą, paliečiant ir ekologijos temą. Komandos sukurtas šūkis skelbia: “Tik tu gali nuspręsti, ar nori skęsti”. 

Komandas vertino komisija, kurią sudarė VU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Aistė Almanaitė, prekių ženklų strategijos ekspertas Gediminas Užkuraitis, Ministrės Pirmininkės patarėjas Darius Žeruolis, Vyriausybės Strateginės Komunikacijos skyriaus vyr. patarėja Eglė Kudzmanienė ir reklamos mokyklos vadovas Aivaras Šičkus. 

Visą renginį vedė Future Leadership inovacijų laboratorijos įkūrėja ir vadovaujanti partnerė, HealthTech akceleratoriaus įkūrėja Justina Klyvienė. Komunikacijos idėjų maratone dalyvius lydėjo profesionalūs mentoriai, kurie dalijosi patirtimi ir atsakė į iškilusius klausimus. Dalyvius konsultavo VU Komunikacijos fakulteto lektorius Dainius Baliūnas, komunikacijos ekspertės Giedrė Rutkauskaitė, Karolina Bieliauskaitė. 

Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų – jis skirtas valstybės raidai apmąstyti ir ateities lūkesčiams suformuoti. Komunikacijos idėjų maratonu siekiama pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, skatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir kurti inovatyvius sprendimus. 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku