hostinger MarTech webBalandžio 30 d. bakalauro studijų programos Marketingo technologijos studentai kartu su šios programos vadove prof. dr. Dalia Krikščiūniene lankėsi interneto svetainių kūrimo platformą bei prieglobos paslaugas pasauliniu mastu teikiančios įmonės „Hostinger“ biure Kaune. Viena didžiausių IT sektoriaus įmonių Lietuvoje yra ypatingas Vilniaus universiteto Kauno fakulteto socialinis partneris, dar prieš penkerius metus prisidėjęs prie šios studijų programos kūrimo VU Kauno fakultete.

„Džiugu, kad atrandame vis naujų bendradarbiavimo galimybių studijų procesui ir studentų karjerai. Šis apsilankymas „Hostinger“ biure Kaune – tai ne tik pažintis su viena sparčiausiai augančių technologijų įmonių Lietuvoje, bet ir gyvas įkvėpimas trečiakursiams. Matymas, kaip realybėje veikia globalūs skaitmeninės rinkodaros ir technologijų procesai, leidžia studentams geriau suprasti, kur link veda jų pasirinkta specialybė. Džiaugiamės, kad „Hostinger“ – ne tik mūsų programos socialinis partneris, bet ir vertingas žinių, praktikos bei karjeros galimybių šaltinis, ugdantis naują technologijų ir rinkodaros profesionalų kartą“, – sakė programos vadovė prof. dr. Dalia Krikščiūnienė.

Interneto paslaugų įmonė „Hostinger“, turinti rekordinį – net 4 milijonų klientų – kiekį, svetingai atvėrė duris studentams. Jie galėjo aplankyti atviras, jaukias, žaismingai ir kūrybiškai įrengtas darbo ir poilsio erdves, kurios motyvuoja darbuotojus atskleisti savo talentus, nuolat mokytis ir skirti visas jėgas šiuolaikiškiems projektams įgyvendinti.

Su „Hostinger“ vertybėmis, darbo kultūra ir komandų veikla studentus supažindino darbdavio įvaizdžio vadovė Monika Dirginčė. Ji paragino studentus domėtis įvairaus profilio darbo pasiūlymais – nuo interneto klientų konsultavimo iki dirbtinio intelekto sprendimų kūrimo.

„Džiaugiamės bendradarbiavimu su Vilniaus universitetu (VU). Marketingo technologijų programa – puikus pavyzdys, kaip galima derinti kūrybiškumą, technologijas ir verslumą. Tokie įvairiapusiai gebėjimai ypač svarbūs „Hostinger“ komandoje, kur vertiname smalsumą, iniciatyvumą ir gebėjimą priimti apgalvotus sprendimus“, – sakė „Hostinger“ atstovė.

Pasak prof. dr. D. Krikščiūnienės, tokie vizitai stiprina universitetų ir verslo ryšius, o studentams padeda susieti teoriją su praktika.

„Apsilankymas „Hostinger“ biure maloniai nustebino – tiek savo modernia darbo aplinka, tiek požiūriu į rinkodarą, paremtą technologijomis, duomenimis ir dirbtiniu intelektu. Tai buvo puiki proga iš arti pamatyti, kaip dirba tarptautinė įmonė, turinti milijonus vartotojų visame pasaulyje. Mane ypač sužavėjo tai, kiek daug dėmesio skiriama inovacijoms ir greitam prisitaikymui prie rinkos pokyčių. Tai labai motyvuoja – dabar dar aiškiau suprantu, kaip mūsų studijų programos turinys atliepia tai, ko šiandien ieško tokios įmonės kaip „Hostinger“, – sakė trečiakursis Benas Bernotavičius.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku