Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba antro kurso magistrantai ir dėstytojas doc. dr. Giedrius Romeika kviečia smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones, įvairias organizacijas bendradarbiauti: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, pateiks konkrečios įmonės prekės ženklo analizę ir tobulinimo planą.
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba antro kurso magistrantai ir dėstytojas doc. dr. Giedrius Romeika kviečia smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones bei įvairias organizacijas bendradarbiauti: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, pateiks konkrečios įmonės prekės ženklo analizę ir tobulinimo planą:
- atliekama prekės ženklo analizė remiantis viešai prieinama informacija;
- pateikiamas pagrįstas prekės ženklo vystymo planas;
- rekomenduojama prekės ženklo marketingo strategija;
- gyvai arba nuotoliu pristatomi rezultatai.
Pasak dėstytojo ir projekto vadovo, laimi abi pusės: įmonė, pasidalijusi savo gerąja patirtimi, gauna ne tik prekės ženklo analizę, bet ir konkretų jo tobulinimo planą, teikiantį naudą verslui, o studentai įgyja vertingos praktinės patirties.
Susidomėjusius kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 1 d. pildyti anketą ČIA.