2025.12.17 Ujkane Hana Gruodžio 17 dieną 13:45 val. AVL2 auditorijoje vyks interaktyvus seminaras „Duomenimis grįstas sprendimų priėmimas aukštajame moksle: praktinės mokymo ir ugdymo programų tobulinimo strategijos“

Interaktyvaus seminaro metu bus aptariama, kaip universiteto dėstytojai gali prasmingai panaudoti studentų vertinimo, rašto darbų, atsiliepimų ir skaitmeninių mokymosi aplinkų duomenis, kad pagerintų dėstymo ir studijų programų rengimo procesus. Pasitelkę praktinius pavyzdžius ir nesudėtingus metodus, dalyviai mokysis atpažinti studentų mokymosi tendencijas, pagrįstai keisti kursų turinį ir įvertinti studijų rezultatų pokyčius. Seminaras skirtas įvairių sričių dėstytojams, o jo metu pasitelkiamos aiškios ir lengvai pritaikomos darbo su duomenimis priemonės.

Seminarą ves Edukologė Ujkane Hana Beshiri iš Šv. Klimento Ohridskio universiteto – Bitola (Šiaurės Makedonija). 

Ujkane Hana Beshiri – edukologė, turinti daugiau kaip dviejų dešimtmečių patirtį dirbant su įvairaus amžiaus mokiniais ir skirtingomis švietimo sistemomis. Jos profesinio domėjimosi sritis – Amerikos tarptautinio ugdymo modelis. Šiuo metu ji dirba Amerikos Kosovo mokykloje akademinių duomenų analitike ir mokyklos tobulinimo projektų vadove. Šiose pareigose ji koordinuoja vertinimo, skaitmeninio ugdymo, kokybės užtikrinimo ir strateginės plėtros procesus.

Ujkane taip pat yra tarptautinės mokinių konsultavimo ir mokytojų profesinio tobulėjimo platformos „Room 4 Growth“ (R4G) įkūrėja. Platformos veikla orientuota į mokinių mokymosi rezultatų gerinimą, mokytojų kvalifikacijos kėlimą ir bendradarbiavimo tarp švietimo bendruomenių stiprinimą. Ji yra sukaupusi patirties mokytojų rengimo, švietimo lyderystės ugdymo, akreditacijos procesų priežiūros ir edukacinių projektų organizavimo srityse įvairiose Europos šalyse.

Šiuo metu Ujkane yra edukologijos mokslų doktorantė. Ji yra dalyvavusi „Erasmus+“ akademinio mobilumo programose, kuriose skaitė paskaitas ir vedė seminarus duomenų analizės taikymo ugdymo praktikose ir švietimo inovacijų temomis.