paroda vilniaus universiteto kauno fakultetasPaskelbti pagrindinio priėmimo į pirmosios pakopos studijas Vilniaus universitete (VU) rezultatai. Kvietimus studijuoti VU jau gavo per 4000 stojančiųjų. Šiais metais VU pritraukė daugiau valstybės finansuojamų vietų, kas lėmė didesnį studijų prieinamumą lyderiaujančiame universitete.

Rugpjūčio 7–10 d. stojantieji galės teikti prašymus dalyvauti papildomo priėmimo pirmajame etape, o rugpjūčio 21–24 d. – antrajame etape. Jei abejojate dėl bakalauro studijų pasirinkimo, turite klausimų dėl papildomo priėmimo, studijų proceso ar konkrečių studijų programų specifikos, atsakymus į visus rūpimus klausimus galite sužinoti nuotolinėse konsultacijose su studentų priėmimo vadovu Artūru Šalčiu. Registruotis galite čia.

Nuo 2023 m. į VU bakalauro ar vientisąsias studijas įstojusiems studentams suteikiama galimybė ne tik studijuoti pagrindinę studijų programą, į kurią jie įstojo, bet ir savarankiškai pasirinkti dalį studijuojamų dalykų. Individualiosios studijos – nuo antrojo semestro arba vėliau studentų laisvai pasirenkama studijų dalis, kurią gali sudaryti pagrindinės studijų krypties, kitų studijų krypčių dalykai, gretutinės studijos, skirtos įgyti papildomų kompetencijų, per 20 užsienio kalbų, bendrųjų universitetinių studijų dalykai, tarpkryptiniai dalykai.

„VU atnaujino bakalauro studijų programas siekdamas sudaryti daugiau galimybių studentams individualizuoti studijas. Šiųmetiniai pirmakursiai iki ketvirčio pabaigos savo studijų programas galės susidaryti patys rinkdamiesi iš individualiųjų dalykų sąrašo, kuris apims visų VU vykdomų krypčių studijas. Šiuo pokyčiu bakalauro studijose siekiame didinti studentų domėjimąsi mokslu ir įsitraukimą į tyrimus, plečiame tarpkryptines studijas, orientuotas į kompleksinių visuomenės problemų sprendimą, ir dar plačiau atveriame duris studijų tarptautiškumui“, – paaiškina VU studijų prorektorius.

razbadauskas„Galima įsidarbinti ir beveik, bet kurioje kitoje IT srityje, kadangi kibernetinės saugos žinios, išmoktos universitete, visada bus vertinamos ir naudingos“, – teigia Mantas Razbadauskas, bakalauro studijų programos Informacijos sistemos ir kibernetinė sauga studentas. Daugiau apie jo patirtis VU Kauno fakultete skaitykite interviu.

vasaros mokymai vilniaus universiteto kauno fakultetasŠ. m. birželio 26–30 d. pirmosios pakopos studijų programos Ekonomika ir vadyba studentai Rugilė Benkunskaitė, Gytis Jankauskas, Erikas Kavaliauskas, Titas Repšys ir Ernestas Žiogas kartu su doc. dr. Ilona Kiaušiene ir doc. dr. Ingrida Šarkiūnaite dalyvavo vasaros verslo mokykloje (angl. Smart Skills 4.0: Summer Innovative Business School) Maribore (Slovėnija). Vasaros mokykloje buvo diskutuojama apie šiuolaikinius rinkodaros komunikacijos kanalus, ateities žinių įrankius , verslo modelio inovacijas „Pramonė 4.0“ kontekste, nagrinėjamas „Lunos“ kompanijos atvejis, dalijamasi gerąja patirtimi. Aplinkos nepastovumas, tvarumo iššūkiai ir skaitmenizacijos procesai verčia specialistus   domėtis naujovėmis ir plėtoti šiuolaikinius mokymo(si) įgūdžius, todėl vasaros mokykloje studentai ne tik klausė paskaitų, bet ir ugdė skaitmeninius įgūdžius atlikdami praktines užduotis.

fasadas dekanas vilniaus universiteto kauno fakultetasVilniaus universiteto Kauno fakultete lankosi viešnios iš Ukrainos. Nacionalinio maisto technologijų universiteto Tarptautinės ekonomikos skyriaus vedėja prof. dr. Svitlana Gutkevych čia atlieka stažuotę. Jos lydimos studentės pagal Lietuvos mokslo tarybos (LMT) vasaros studentų mokslinės praktikos projektą. Bendradarbiavimą su Ukrainos akademine bendruomene iniciavusi Kauno fakulteto profesorė Virginija Jurėnienė kuruoja ir šią delegaciją.

„Ukrainiečiai - visų pirma, labai svetingi ir draugiški žmonės, iš kurių visur jaučiau dėmesį, rūpestį ir saugumą. Taip pat įsiminė jų atsakingumas ir iniciatyvumas. Tuo metu man kartais atrodė, kad nėra prasminga skirti tiek laiko ir dėmesio susitikimams. Tačiau dabar tai ypač vertinu, juk tada buvo padėti bičiulystės ir supratimo pamatai,“ – pasakoja V. Jurėnienė apie pirmąjį viziją į Kijevą prieš daugiau nei 11 metų.

Vilte Lubyte vilniaus universiteto kauno fakultetasJau seniai iš bendravimo platformų reklamos ir pardavimų tarpininkais tapę socialiniai tinklai vis stipriau įsitvirtintina kaip kasdienės komunikacijos kanalai. Visgi nemažai įmonių ir organizacijų vis dar deramai neįvertina jų socialinės reikšmės, pasiduoda vyraujančioms tendencijoms ar taiko kitiems kanalams skirtą strategiją. Kokias didžiausias klaidas socialinių tinklų rinkodaroje daro prekės ženklai pasakoja Vilniaus universiteto Kauno fakulteto dėstytojas doc. Giedrius Romeika ir doktorantė Viltė Lubytė.

 Įtikti – nelygu patikti

„Didžioji klystančiųjų dalis komunikuodami stengiasi patikti ir įtikti visiems, tad ilgainiui tampa „prėski“, pilkoki ir pasimeta tarp konkurentų, niveliuojasi su aplinka“, – aiškina doc. G. Romeika. Pasak jo, reikia įvertinti, kad socialinių tinklų turinys dažniausiai peržiūrimas telefonu, tad matomas labai įvairiame kontekste, įvairiomis aplinkybėmis. Dokt. V. Lubytė pastebi, kad seniau išskirtinai profesionalus komercinis turinys dabar ne retai panašus į socialinių tinklų vartotojų turinį, o tai ne tik leidžia priartėti prie potencialaus kliento aplinkos, bet ir lengvai „paskandina“ žinutę.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku