Konkursas „Jūsų prekės ženklui tobulinti“: „Harmony Park“ atvejis
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba antro kurso magistrantai ir dėstytojai kasmet kviečia bendradarbiauti smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, teikia konkrečios įmonės prekės ženklo tobulinimo planą.
Pernai savo prekės ženklo analizę jiems patikėjo UAB „SSPC Real Estate“, kuriai priklauso prekinis ženklas „Harmony Park“. Iki 2014 m. ši vieta buvo vadinama „Visuomenės harmonizavimo parku“, tačiau pasikeitus paklausai, kai parku susidomėjo šio pavadinimo nesuprantantys ir neištariantys užsienio svečiai, jis buvo pakeistas. 2014 metais profesionalų komanda sukūrė „Harmony Park“ prekės ženklą, tad kitais metais jam sukaks 10 metų.
„Labai svarbu suprasti, kad prekės ženklas nėra tik tai, ką matome žvilgtelėję į logotipą. Prekės ženklas – tai įmonės vizitinė kortelė potencialiam prekės ar paslaugos vartotojui. Nuo jo sukurto įspūdžio priklauso galimybės įsitvirtinti rinkoje, tad prekės ženklo atpažįstamumas bei siekis tapti dažniau įsigyjama preke ar paslauga – jo varomoji jėga,“ – sako Vilniaus Universiteto Kauno fakulteto dėstytojas dr. Giedrius Romeika. Jis džiaugiasi, kad verslai vis dažniau tokių sprendimų kreipiasi į profesionalus, kurie geba įvertinti daugybę jo naudojimo sąlygų. Kuriant patiems, daug laiko ir pinigų kainuotų bandymai ir mokymasis iš klaidų.