Jaunieji mokslininkai 12-tą kartą dalijosi darnios plėtros įžvalgomis

12 gronsko konferencijaMetų pabaigoje į tradicinę doktorantų ir magistrantų konferenciją Vilniaus universiteto Kauno humanitariniame fakultete rinkosi jaunieji mokslininkai. Tarptautinės prof. Vlado Gronsko mokslinės konferencijos „Ūkio plėtra: teorija ir praktika“ (2015 m. gruodžio 10 d.) organizatoriai, siekdami prisidėti prie patikimos, saugios, efektyvios ir darnios ūkio, ekonomikos bei verslo plėtros, suteikė plačias galimybes atvirai jaunųjų mokslininkų diskusijai. Jie galėjo ne tik perskaityti pranešimą, pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, bet ir aptarti naujausias mokslo tendencijas, pasiekimus bei trūkumus, taip pat atnaujinti ir užmegzti naujas asmenines pažintis ir bendradarbiavimą.*

Dalyvauti konferencijoje buvo pakviesti ir moksleiviai, norintys pagilinti žinias ekonomikos, finansų, vadybos, verslo administravimo, marketingo srityse bei kuo anksčiau susipažinti su studijų ir mokslo subtilybėmis.

gronsko konf khfPlenariniame posėdyje konferencijos dalyvius sveikino VU Kauno humanitarinio fakulteto Tarptautinių reikalų prodekanė prof. Jadvyga Krūminienė. UAB “Bidvest Baltics” pirkimų skyriaus vadovas dr. Marius Akulavičius, Verslo ekonomikos ir vadybos katedros absolventas, skaitė pranešimą apie skaitmeninio piratavimo paplitimą ir jo valdymo vadybinius sprendimus bei iššūkius. Informatikos katedros profesorė Dalia Krikščiūnienė savo pranešime kalbėjo apie idėjų praktinį įgyvendinimą dalyvaujant H2020 projektinėse veiklose. MB „Marketingo pulsas“ direktorius Artūras Svirskis skaitė pranešimą apie geriausias marketingo priemones ir būdus 2016–2017 metais. 

Jaunieji mokslininkai aktyviai dirbo penkiose sekcijose. Marketingo sekcijoje buvo diskutuojama aktualiais šiandieniniame kontekste rinkodaros klausimais: kaip plėtoti ilgalaikius santykius su vartotojais, kaip kurti pridėtinę vertę, kaip spręsti iškylančias socialines problemas ir derinti tai su verslo vystymo tikslais ir kt. Magistrantų ir doktorantų pristatymai pasižymėjo novatorišku požiūriu į verslo vystymą. Daug dėmesio buvo skiriama socialiniam marketingui bei galimybėms, kaip rasti būdų, kad jis būtų draugiškai patrauklus vartotojiškai visuomenei.

gronsko konf vukhf

Kultūros verslo sekcijoje daugiausia diskusijų sukėlė socialinių tinklalapių, o tiksliau, kaip jie turėtų būti pildomi, tematika. Įdomūs pranešimai buvo skaitomi visose sekcijose, todėl nuobodžiauti neteko niekam.

 

Geriausius pranešimus konferencijoje pristatė ir buvo apdovanoti:

  • Virgilijus Rutkauskas. "Financial stability, fiscal sustainability and changes in debt structure after economic downturn".
  • Aida Barkauskaitė ."Deposit insurance sytem risk assesment importance in European Union".
  • Giedrė Gudaitytė. "The Economic legacy of a mega sport event: the case of 2007-2013 Eurobasket".
  • Laura Markūnaitė. "Social responsible marketing communications effect for social business".
  • Julija Paliukėnaitė ."V. Kernagis song melodies and their interval sequences".

gronsko konf 2015

Įdomioji konferencijos statistika:

  • konferencija surengta jau dvyliktą kartą,
  • pirmą kartą ji organizuota kaip tarptautinė,
  • konferencijoje užsiregistravo net 60 dalyvių (tai viena aktyviausių konferencijų per visą jos gyvavimo laikotarpį), iš jų penktadalis – užsienio šalių atstovai,
  • konferencijoje sulaukta dalyvių iš septynių užsienio šalių – Prancūzijos, Lenkijos, Estijos, Latvijos, Bulgarijos, Turkijos ir Mongolijos,
  • konferencijoje užmegzti ryšiai su universitetais iš Estijos, Prancūzijos, Lenkijos ir Latvijos.

 

Išsamiau apie konferencijos programą

 

Pirmą kartą konferencijos darbo kalbos buvo dvi: lietuvių ir anglų. Anglų kalba parengti straipsniai bus publikuojami recenzuojamame konferencijos elektroniniame leidinyje „Ūkio plėtra: teorija ir praktika. Mokslinių straipsnių rinkinys“.

                                                                                                Martynas Radzevičius,

Verslo ekonomikos ir vadybos katedros doktorantas