vukhf verocafeLietuvių filologijos katedra kartu su „Vero Cafe“ 2014 m. gruodžio mėn. organizavo reklamų konkursą.  Reklamos buvo kuriamos pagal „Vero Cafe“ atstovų pasiūlytą koncepciją – Einam, o ne bėgam, kad kasdien mūsų klientai galėtų vertinti tikrus dalykus, individualumą, skonį, jaukumą, jaustų artumą, šilumą, dėmesį, toleranciją. Ši koncepcija skirta įvaizdžio kampanijai, skatinančiai mėgautis nekasdieniais malonumais kone geriausią kavą mieste siūlančioje kavinėje.

 

vukhf ekspressoKonkurse dalyvavo Lietuvių filologijos ir reklamos studijų programos antrojo ir trečiojo kurso studentai, vadovaujami Lietuvių filologijos katedros dėstytojų doc. dr. Saulutės Juzelėnienės, doc. dr. Skirmantės Šarkauskienės, lekt. Rūtos Deksnės. Reklamos buvo kuriamos kaip savarankiškas darbas per rudens semestre vykusias „Reklamos semiotikos“, „Lotynų kalbos“, „Leidybos pagrindų ir kompiuterinių leidybos sistemų“ paskaitas.

Studentai kūrė reklamas lotyniškų posakių ir sentencijų ​pagrindu, taikydami reklamos kūrimo kompiuterines programas (pvz., „In Design“) ir įvairius semiotinius teksto kūrimo principus.

Dvidešimt vieną sukurtą reklamą vertino LSU Medijų specialistas Audrius Baranovas, „Vero Cafe“ atstovai ir Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto Lietuvių filologijos katedros dėstytojai. Apdovanojimai buvo skirti trijų reklamų autoriams trečiojo kurso studentams Ingai Būblaitytei ir Kristinai Urnaitei (reklamų ciklas ,,Kai norisi daugiau“) , Viliui Vėberiui ir Indrei Dubinskaitei (reklama ,,Bendrauk iki paskutinio lašo“), Jovitai Tamošiūnaitei ir Ramintai Stravinskaitei (reklamos projektas ,,Mėgaukis jaukia akimirka“). „Vero Cafe“ įsteigtus vertingus prizus konkurso laimėtojams įteikė kavinių tinklą „Vero Cafe“ valdančios įmonės direktorė Laima Vėželienė ir UAB „Ex prompto“ rinkodaros vadovė Karolina Kiseliovaitė.

Lietuvių filologijos katedros informacija