monografija2Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto mokslininkai prof. habil. dr. Remigijus Čiegis, prof. habil. dr. Dalia Štreimikienė ir dr. Aidas Dilius atliko kolektyvinį mokslinį tyrimą, kurio rezultatus pristato Vilniaus universiteto leidyklos išleistoje e. monografijoje „Pajamų nelygybės poveikio ekonomikos augimui ir darniam vystymuisi vertinimas Europos Sąjungos šalyse“(https://bit.ly/2RoWktm).

Atsižvelgdama į infekcijos COVID-19 plitimo grėsmę ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimus, koronaviruso prevencijai skirta darbo grupė Vilniaus universitete pratęsia ir nuotolinio darbo terminą dar 2 savaitėms iki balandžio 27 d. 24 val. su galimybe šį laikotarpį toliau tęsti. 

web cam 796227 1920Dėl koronaviruso įsigaliojus karantinui dauguma organizacijų – mokyklos, universitetai, valdžios institucijos ir kitos įstaigos – priverstos tęsti veiklą nuotoliniu būdu, todėl padaugėjo kibernetinių grėsmių. Dirbdami iš namų darbuotojai mažiau tiesiogiai komunikuoja tarpusavyje, o jų naudojami įrenginiai ne visada pakankamai apsaugoti arba galbūt naudojamasi netinkamomis ar nepakankamai saugiomis programomis rengiant internetines garso ir vaizdo konferencijas. NKSC taip pat įspėja apie „Zoom“ pažeidžiamumus, duomenų privatumo ir kitas saugumo problemas.

DDVilniaus universiteto Kauno fakulteto (VU KnF) Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto lektorius dr. Darius Dilijonas įsitikinęs, kad „gerų paskaitų receptas yra 20% teorijos, 50% patirties ir 30% dialogo su studentais“, o už visus oficialius įvertinimus ir apdovanojimus jam svarbiau studentų palankumas. „Visada džiugu žinoti, kad jiems patinka su manimi dirbti ir jie vertina žinias, kuriomis su jais dalinuosi. Tarpusavio supratimas tarp studentų ir dėstytojo yra būtinas, norint užtikrinti kokybišką edukacijos procesą“, – pabrėžia geriausiu praėjusiais metais pripažintas VU Kauno fakulteto dėstytojas, dirbantis studijų programose Informacijos sistemos ir kibernetinė sauga ir Finansų technologijos (FinTech). Pasak dr. D. Dilijono, dėstytojas turi būti lyderiu, kuris studentus nukreipia tinkama linkme, ugdo jų stipriąsias savybes ir skatina tobulėti: „Mokymo procese tam motyvuoja trys vertybės – autonomija, meistriškumas ir tikslingumas“.