Marketingo technologijos
Apie programą

Studijų sritis: Informatikos mokslai.
Studijų kryptis: Informacijos sistemos.
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Informatikos mokslų bakalauras.
Studijų trukmė: 3,5 m. (210 kreditų)
Metinė studijų kaina(2025): 4 108 Eur
Programos tikslas
Marketingo technologijos – tai vienintelė Lietuvoje studijų programa, integruojanti marketingo principų bei informacinių sistemų studijas, ugdanti gebėjimus lanksčiai ir kūrybiškai skaitmenizuoti ir transformuoti verslo modelius.
Studijos apima bendravimo aplinkų komunikacijai su vartotoju kūrimą (pasitelkiant emocijas, pojūčius, įtraukiant socialines bendruomenes, suasmenintą bendravimą, šnekamąją kalbą ir jos automatizavimo įrankius, vizualizacijų projektus); išmaniąją skaitmeninę reklamą (įtaigių žinučių perdavimas geriausiai parinktu kanalu, teikiančiu geriausią naudą įmonei ir vartotojui); analitiką (duomenų srautų apie klientus, rinkas, produktus tyrimas, valdymas ir sklaida interneto tinklapiuose, medijų kanaluose, socialiniuose tinkluose bei išmanių analitinių modelių kūrimas verslo tikslams įgyvendinti); inovatyvių, paslaugų ir produktų idėjų realizavimą, pasitelkiant internetinių portalų bei mobiliųjų programėlių kūrimo technologijas, dirbtinio intelekto, išmaniųjų technologijų ir analitinių įrankių įvaldymą.
![]() |
Norintiems pasikonsultuoti: |
Studijuojamieji dalykai
|
* Nuo antro semestro galima rinktis INDIVIDUALIĄSIAS STUDIJAS. INDIVIDUALIOSIOS STUDIJOS – studento, studijuojančio pirmosios studijų pakopos ar vientisųjų studijų programoje, laisvai pasirenkamos studijos, kurios yra integruota studijų programos dalis. Taigi INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKĄ (-US) pasirenka pats studentas.
Karjera
Absolventai gali dirbti:
- interneto rinkodaros specialistais;
- rinkodaros specialistais ir vadybininkais;
- žiniatinklio / saityno kūrėjais;
- turinio vadybininkais;
- rinkodaros technologijų specialistais;
- socialinių medijų vystymo dizaineriais ar administratoriais;
- PPC vadybininkais (pay per click);
- internetinių tyrimų specialistais;
- informacinių sistemų analitikais ir projektuotojais;
- rinkos analitikais;
- produkto vadybininkais;
- informacinių sistemų kokybės užtikrinimo ir priežiūros specialistais;
- projektų vadovais skaitmeninės rinkodaros ir internetinių sprendimų srityse (verslo įmonėse, vyriausybinėse organizacijose ir kitose valdžios struktūrose, mokslo, studijų ir švietimo įstaigose).
Taip pat tęsti studijas ir akademinę karjerą verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), bei informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
Priėmimo reikalavimai
Konkursinio balo sandara 2025 m.
|
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
|
1 |
Matematika |
Brandos egzamino įvertinimas |
0,4 |
|
2 |
informacinės technologijos arba fizika, arba biologija, arba chemija, arba geografija |
Brandos egzamino įvertinimas arba pažymys |
0,2 |
|
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Brandos egzamino įvertinimas arba pažymys |
0,2 |
|
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Valstybinio brandos egzamino įvertinimas |
0,2 |
Asmenys, vidurinį išsilavinimą įgiję 2025 m. ir pretenduojantys į bakalauro ir vientisųjų studijų valstybės finansuojamas vietas (VF) ir valstybės nefinansuojamas vietas su stipendija (VNF/ST) Universitete, turi:
1. Būti išlaikę šiuos valstybinius egzaminus:
- lietuvių kalbos ir literatūros valstybinį brandos egzaminą bendruoju (B) arba išplėstiniu (A) kursu;
- matematikos valstybinį brandos egzaminą;bendruoju (B) arba išplėstiniu (A) kursu;
- stojančiojo laisvai pasirenkamą brandos egzaminą.
Stojantiesiems trijų valstybinių brandos egzaminų įvertinimų aritmetinis vidurkis turi būti ne mažesnis nei pagrindinis mokymosi pasiekimų lygis – 50 balų. Aritmetinis vidurkis yra skaičiuojamas iš neperskaičiuotų VBE rezultatų.
Asmenų, įgijusių vidurinį išsilavinimą Lietuvoje 2025 m., lietuvių kalbos ir literatūros ir matematikos dalykų VBE A kurso perskaičiuoti įvertinimai sudaro 110 proc. tipinio VBE, o B kurso įvertinimai – 70 proc. VBE rezultatų perskaičiavimas yra atliekamas LAMA BPO, kuomet skaičiuojamas stojančiojo (-os) konkursinis balas.
Minimalus konkursinis balas taikomas visiems stojantiesiems, įskaitant ir tuos, kurių vidurinį išsilavinimą liudijančiame dokumente įrašyta „Brandos egzaminų nelaikė (atleistas)“.
Prie konkursinio balo dar gali būti pridedama papildomų balų už laimėtas olimpiadų, konkursų prizines vietas, savanorišką veiklą ir kt. Plačiau
Daugiau informacijos apie priėmimo reikalavimus studijas baigusiems ankstesniais metais.
Jei nori iš anksto pasimodeliuoti savo galimą konkursinį balą, pasinaudok Konkursinio balo skaičiuoklė
Atsiliepimai
„Technologijos ir marketingas – tai pagrindiniai sėkmės veiksniai, lemiantys tai, kad klientai nesunkiai randa ir įsigyja produktus ir paslaugas tiek iš smulkių individualių tiekėjų, tiek iš stambių įmonių ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje rinkoje. Įmonės ieško tarpdisciplininių žinių turinčių specialistų, kurie galėtų kurti naujus produktus ir lanksčiai adaptuoti įmonių veiklas pagal klientų poreikius. Išmaniosios technologijos, vizualizacijos, žaidimų elementai, rekomendacijos sukuria klientams patrauklius, patogius ir patikimus ryšius su prekių ir paslaugų teikėjais, o dėl tokių sprendimų kuriami ir auga startuoliai.“
Prof. dr. Dalia Krikščiūnienė, Marketingo technologijų studijų programos dėstytoja
„Inovatyvumas, kūrybiškumas ir gebėjimas naudotis naujomis technologijomis yra trys svarbiausi sėkmės garantai šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Marketingo technologijos yra svarbūs įrankiai įmonėms, kurios siekia pagerinti savo verslo funkcijas ir būti pasiekiamos, matomos ir vertinamos klientų. Studentai pasirinkę šią programą ugdysis ne tik savo kūrybinį mąstymą, bet ir gilins technologijų žinias.“
Vilda Januškevičienė, VU Kauno fakulteto alumnė, AB „Swedbank“ Išvestinių finansinių priemonių vadybininkė
„Įmonės akcentuoja, kad verslo sėkmei svarbus holistinis požiūris – kai joje dirba specialistai, įgiję verslo sistemų, analitikos ir skaitmeninio marketingo žinių bei gebantys įgyvendinti inovatyvius projektus kūrybinėse tarptautinėse komandose. Todėl labai svarbu, kad jau studijų metais studentai išbandytų šiuolaikiškas verslo sistemas, interneto paslaugų kūrimo ar klientų duomenų analitikos įrankius, jog tarpdisciplininės žinios sustiprintų ir atskleistų jų kūrybiškumą.“
Živilė Valiukė, procesų vadovė įmonėje Continental (Lietuva), VU KnF alumnė
„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai.“
Doc. dr. Giedrius Romeika, studijų programos dėstytojas
„Šiuolaikinis verslas vertina marketingą ne kaip išlaidas rinkodaros veikloms, o kaip investiciją, nešančią grąžą. Šio tikslo padeda siekti kūrybiškumas, šiuolaikiškas technologinis pasirengimas ir marketingo žinios, ugdančios gebėjimą įžvelgti, kokie produktai galėtų sudominti vartotojus skaitmeninėse ir realiose rinkose bei informuoti apie juos taiklia žinute.
Automatizuotas duomenų rinkimas ir išmani analizė padeda rasti optimalius sprendimus verslo ir tikslinės vartotojų auditorijos poreikiams tenkinti; pasitelkiant technologijas, sekamas marketingo reklaminių kampanijų poveikis vartotojų elgsenai skaitmeninėje erdvėje ir realiame išoriniame pasaulyje; technologijų žinios apjungia įvairius gebėjimus ir talentus, kad būtų realizuotos naujos, drąsios, vartotojams reikalingų produktų idėjos; dirbtinio intelekto, duomenų analitikos, natūralios kalbos, emocijų tyrimo technologijos, komunikavimas socialinių tinklų, mobiliųjų komunikacijų priemonėmis – tai žinios, suteikiančios įmonėms naujų galimybių.
Šiuo metu išryškėjo ir vis auga aukšto lygio tarpdalykinės marketingo technologijų srities (MarTech) specialistų, kurių ieško verslas, orientuotas tiek į vietinę, tiek į tarptautines rinkas, poreikis.“
Povilas Krikščiūnas, Hostinger International, Skaitmeninės rinkodaros specialistas
„Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.“
Jorė Bendinskaitė, studijų programos absolventė
Daugiau skaitykite: Studentė Jorė Bendinskaitė: Marketingo technologijų programos metu įgytas žinias sėkmingai pritaikau e. versle
Jorė Bendinskaitė: „Universitete žinių galima įgyti daug arba daugiau“
Apie mus rašo
VU KnF ir Bergeno universiteto studentų derybų pratybos: džiugina anglų kalbos žinios ir pozityvumas


„Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.“
„Įmonės akcentuoja, kad verslo sėkmei svarbus holistinis požiūris – kai joje dirba specialistai, įgiję verslo sistemų, analitikos ir skaitmeninio marketingo žinių bei gebantys įgyvendinti inovatyvius projektus kūrybinėse tarptautinėse komandose. Todėl labai svarbu, kad jau studijų metais studentai išbandytų šiuolaikiškas verslo sistemas, interneto paslaugų kūrimo ar klientų duomenų analitikos įrankius, jog tarpdisciplininės žinios sustiprintų ir atskleistų jų kūrybiškumą.“
„Šiuolaikinis verslas vertina marketingą ne kaip išlaidas rinkodaros veikloms, o kaip investiciją, nešančią grąžą. Šio tikslo padeda siekti kūrybiškumas, šiuolaikiškas technologinis pasirengimas ir marketingo žinios, ugdančios gebėjimą įžvelgti, kokie produktai galėtų sudominti vartotojus skaitmeninėse ir realiose rinkose bei informuoti apie juos taiklia žinute.
„Audiovizualinis vertimas yra analogų kituose Lietuvos universitetuose neturinti studijų programa, kuri rengia vertimo specialistus subtitravimo, surtitravimo, užklotinio vertimo, dubliavimo ir audiovizualinių produktų prieinamumo srityse. Kad po studijų galėtų kvalifikuotai versti filmus, serialus, spektaklius, operas, vaizdo žaidimus ir kitą audiovizualinę medžiagą, AVV studentų vertimo įgūdžiai ugdomi paskaitų ir pratybų specializuotose vertimo laboratorijose metu. Programoje dauguma dalykų dėstomi anglų kalba, dirbama su autentiška audiovizualine medžiaga, kartu su studentais aktyviai dalyvaujama įvairiuose akademiniuose, kultūriniuose bei socialiniuose projektuose.“
„Šiandienos kontekste jau nekyla abejonių, kad medijos užimą nemenką kiekvieno profesinės veiklos dalį, o medijų įgūdžių reikia kiekvienam. Audiovizualinio vertimo studentai įgyja ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių, kurios aktualios darbo rinkoje.
„Dažnai girdžiu žmones kalbant, kad bet kas, bent kiek mokantis angliškai ir laisvalaikiu žiūrintis filmus, gali subtitruoti. Tai netiesa – net ir patyrę literatūros vertėjai ne visada tampa gerais subtitruotojais, nes šis vertimo mediumas turi visai kitus reikalavimus. Puikiai mokėti gimtąją ir užsienio kalbas bei mėgti kiną yra būtina, tačiau be galo svarbūs ir kiti dalykai. Reikia išmanyti technines subtitrų taisykles, perprasti fiziologinius ir psichologinius tikslinės auditorijos poreikius, mokėti segmentuoti patogiai skaitomą tekstą, nuolat sekti industrijos naujoves ir pokyčius. Filmų vertėjai turi dirbti ne tik gerai, bet ir labai greitai, nes darbų terminai tikrai trumpi, neretai tenka „žongliruoti“ keliais vertimais vienu metu.“
„Audiovizualinio vertimo programa rengia specialistus, kurie mokėtų dirbti ne tik su rašytiniais tekstais, bet ir su audiovizualiniais produktais: filmais, muzika, vaizdo žaidimais, spektakliais. Nors pirmaisiais studijų metais labiau koncentruojamasi į teoriją, anglų, lietuvių kalbų išmanymą, vėliau prasideda visas „smagumas“: praktika ir darbas su autentiška medžiaga. Manau, kad programą stipria daro dėstytojai, kurie mėgsta savo darbą ir jam atiduoda visą save. Dėstytojai yra savo dalykų specialistai, todėl nuoširdžiai stengiasi perteikti studentams visas sukauptas žinias. Nuolatinis naujos, autentiškos medžiagos ieškojimas, susitikimai su savo srities specialistais, galimybė pamatyti, kaip daromi įvairūs audiovizualiniai produktai, kaip jie pritaikomi tikslinėms auditorijoms, patiems prie to prisiliesti: visa tai daro šią programą unikalia ir inovatyvia.“
„Glaudžiai bendradarbiaujame ne tik su filmų vertimo agentūromis, teatrais, neįgaliųjų organizacijomis, muziejais, galerijomis, vertimų biurais, bet ir su užsienio mokslininkais. Todėl mūsų studentai nesistebi, kai dalis subtitravimo užsiėmimų vyksta teatre arba kai paskaitas jiems skaito į VU KnF atvykstantys garsiausi šios srities užsienio mokslininkai, iš kurių knygų mokosi ir kurių teorijas savo kursiniame ar bakalauro darbe taiko būsimieji audiovizualinio vertimo specialistai.“
„Stebėdamos kibernetinių atakų tendencijas, įmonės vis daugiau dėmesio skiria kibernetiniam saugumui, todėl auga kibernetinio saugumo specialistų poreikis.
„Ši studijų programa iš kitų IT srities studijų programų išsiskiria savo unikalumu – mokomės ne tik kurti, palaikyti ir analizuoti informacines sistemas bei jų procesus, bet ir aiškinamės, kaip reikėtų tokias sistemas ir procesus taisyklingai ir sistemingai testuoti, užtikrinti informacijos saugumą ir kuo geriau apsaugoti nuo įvairių galimų kibernetinių atakų tipų.
„Gyvenant informacinėje visuomenėje mūsų pačių saugumas ir privatumas tampa esminiu prioritetu visose srityse. Kibernetinis saugumas yra daug daugiau nei IT dalykas, tai – technologijų, teisinių aspektų, žmonių elgsenos ir psichologijos samplaika. Neįgudęs programišius bando laužti sistemas, o profesionalai „laužia“ žmones.
„Dirbdamas teisėsaugoje supratau, kad kibernetiniame pasaulyje, lygiai taip pat kaip ir realiame gyvenime, vyksta nusikaltimai. Pradėjau domėtis kibernetika ir supratau, kad ši sritis labai plati. Kuo daugiau domėjausi minėta tema, tuo labiau norėjau sužinoti dar daugiau, todėl nusprendžiau paieškoti, kur galėčiau įgyti šios srities išsilavinimą. Taip atradau VU Kauno fakultete vykdomą programą.
„Pagrindinis studijų tikslas yra suteikti ne tik žinių, bet ir įgūdžių atlikti aukšto lygio ekonomines analizes, prognozes, tyrimus bei matematinius skaičiavimus ir modeliavimus.
„Pasirinkau studijų programą, apjungiančią dvi iš pirmo žvilgsnio skirtingas kryptis. Ypač džiugina, kad dėstytojų gretas papildo jauni ir ambicingi specialistai. Dėstytojų kolektyvas geba įdomiai pateikti informaciją ir įtraukti į praktines veiklas. Kiekvienam, šiuo metu svarstančiam apie būsimas studijas, linkiu nebijoti savarankiškai priimti sprendimą renkantis būsimas studijas!“
„Kiekvienais metais sutinku jaunus žmones, kurie siekia aktualių žinių bei naujų patirčių. Matau jų gimstantį norą kuo greičiau pasitikrinti savo galimybes rinkoje ir stebiu dalies studentų sėkmingą karjeros pradžią dar studijų metais. Ši programa yra išskirtinė tuo, kad joje įgyjama ne tik verslui reikalingų ekonomikos bei vadybos žinių, bet ir vis svarbesnių gyvenime kompetencijų: rizikos valdymo, aplinkos analizės, poveikių vertinimo.“
„Esame šios studijų programos socialiniai partneriai ir programos komiteto nariai, todėl džiaugiamės, kad dalyvavimas VU studijų programos valdyme ir galimybė dalytis žiniomis su aktyviais studentais leidžia plėsti ir stiprinti būsimų apskaitos ir finansų srities specialistų ratą, kelti buhalterio profesijos prestižą, diegti ir skatinti naujoves ir didinti jų visuomeninę reikšmę.“
„Studijų metu įgyjamas nepaprastai vertingų teorinių ir praktinių žinių bagažas, kuris vėliau plačiai pritaikomas darbo rinkoje; nuolat ugdomas domėjimasis finansų rinka, praturtinantis žiniomis ne tik paskaitų metu, bet ir laisvalaikiu.
„Rengiame finansų analitikus, todėl laukiame mėgstančių dirbti su skaičiais ir norinčių įgyti gebėjimų analizuoti finansinius duomenis.
„Ką gi reiškia mokytis, studijuoti? Stengtis suprasti reiškinių esmę. Jei greta jūsų kiti irgi stengiasi tą daryti – esmę perprasti daug smagiau: juk bendramokslių įžvalgos įdomiai papildo jūsų požiūrį.
„Šiuolaikiniame pasaulyje, besisupančiame lengvai pasiekiamos informacijos lopšyje, gebėjimas valdyti žodį, išreikšti mintis ir jomis daryti įtaką visuomenei, tampa galimybes atveriančiu deriniu. Būtent ši studijų programa ir suteikia neribotas galimybes bei visapusišką pažinimą.
„Kūrėjų ir rašytojų veikla užsimezga ir vystosi maitinama mokslo šaknų, kurias gali „užauginti“ Lietuvių filologijos ir reklamos studijų metu. Jei pavyko jiems, pavyks ir tau. Šių studijų metu sužinosi ne tik apie lietuvių kalbos turtus bei literatūros lobyną, bet ir kursi reklaminę medžiagą, ją maketuosi, o galbūt kils minčių ypač vertingam tekstui, kuris sudomins visuomenę. Draugiški dėstytojai, besidalinantys sukauptomis žiniomis, padeda siekti mokslo aukštumų.“
„Manau, pažinimas per mokslą įstabus tuo, kad iš pradžių eini kieno nors pramintu taku, tada ateina laikas, kai reikia pasirinkti: sustoti ar tęsti kelionę – ieškoti savo vietos „po saule“. Vietos, kurioje būtų galima kūrybiškai, tikslingai, savitai disponuoti įgytomis žiniomis kuriant savo karjerą. Studijuodama jaučiu paskatą žengti priekin: mums atsiveria kalbotyros, literatūrologijos ir reklamos sričių toliai, kviečiantys atrasti, išmokti ir kurti.“


Socialiniai partneriai