Dažnas svarstydamas apie savo ateitį ieško profesinio kelio, kuris leistų puoselėti norimą gyvenimo stilių, plėsti akiratį ir patirti kuo daug džiaugsmo. Ekspertai sutaria, kad tokia tendencija ir darbo rinkoje — ateities profesijos hibridinės ir tokių vis daugėja, vienos srities žinių nebepakanka. Gebėjimas jungti skirtingus įgūdžius, mokytis naujų dalykų ir greitai prisitaikyti tampa esminiu pranašumu. Vilniaus universiteto Kauno fakultete vykdoma bakalauro studijų programa Marketingo technologijos – tai vienintelė Lietuvoje studijų programa, integruojanti marketingo principų bei informacinių sistemų srities žinias, kas jau studijų metu sąlygoja būtinybę gebėti apjungti šiuos du profesinius pasaulius. Be to, tarpdiscipliniškumas ugdo ne tik profesinius įgūdžius, bet ir kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei problemų sprendimo gebėjimus – savybes, kurios šiandien vertinamos labiausiai.
Šių metų pradžioje baigusi bakalauro studijų programą Marketingo technologijos ir gavusi informacinių sistemų bakalauro diplomą su pagyrimu Jorė Bendinskaitė pasakoja, kad būtent studijuojama pajautė, kad jos asmeninės savybės, studijose įgytos akademinės žinios ir kompetencijos leidžia darbo rinkoje žvalgytis daug plačiau ir tapo reikšmingu pagrindu, kad kūrybiškumas gali būti grįstas duomenimis ir marketingo technologinių procesų išmanymu, ne tik iškalba.
Asociacijoje „INFOBALT“ neseniai administratore ir projektų asistente įsidarbinusi J. Bendinskaitė džiaugiasi, kad studijų finalas tapo ir karjeros šuoliu, o Vilniaus universitete sukaupta patirtis naudinga vienijant asociacijos narius bendram pažangos tikslui.