Dirbtinis intelektas – vis svarbesnė švietimo ir profesinės veiklos dalis
Didėjant dirbtinio intelekto (DI) reikšmei švietimo, darbo rinkos ir visuomenėse srityse, vis aktualiau nuosekliai ir kryptingai stiprinti pedagogų bei kitų sričių specialistų kompetencijas. DI diegimas mokymo(si) procese keičia tradicinį ugdymo modelį, skatindamas integruoti kuo daugiau suasmenintų, dinamiškų ir technologijomis grįstų mokymosi praktikų.
Atsižvelgiant į šiuos pokyčius, Vilniaus universiteto Kauno fakulteto dėstytojai nuolat dalyvauja įvairiuose mokymuose, tarptautiniuose renginiuose. VU KnF dėstytojos doc. dr. Dovilė Vengalienė, lekt. Giedrė Dubauskienė ir prof. dr. Danguolė Satkauskaitė neseniai grįžo iš kvalifikacijos kėlimo kursų aukštųjų ir profesinių mokyklų dėstytojams Portugalijoje bei vasaros akademijoje Vokietijoje. Abiejų programų tikslai buvo panašūs: gilinti dalyvių teorines ir praktines žinias apie DI taikymo galimybes švietimo bei kitose profesinėse srityse, plėtoti kritinį požiūrį į technologijų integracijos poveikį bei skatinti tarptautinį bendradarbiavimą žinių kūrimo ir sklaidos kontekste.