1200x628 maketas KNF WEBBaigiamųjų darbų gynimai yra vieši, todėl kviečiame prisijungti visus norinčius paklausyti VU Kauno fakulteto studentų darbų gynimų.

Bakalauro programų baigiamųjų darbų gynimo datos:

Anglų ir kita užsienio kalba (švedų kalba) baigiamųjų darbų gynimas 2025-06-02 d. 10:00 val. V. Žulio aud. (gynimas anglų kalba)

Anglų ir kita užsienio kalba (švedų kalba) baigiamųjų darbų gynimas 2025-06-06 d. 10:00 val. V. Žulio aud. (gynimas švedų kalba)

Audiovizualinis vertimas baigiamųjų darbų gynimas 2025-06-10 d. 10.00 val. A. Ružės aud. (gynimas anglų kalba)

Ekonomika ir vadyba baigiamųjų darbų gynimas 2025-06-04 d. 9 val. VeGa aud.

Finansų ir apskaitos taikomosios sistemos, (1) baigiamųjų darbų gynimas 2025-05-30 d. 9 val. 5 aud.

Finansų ir apskaitos taikomosios sistemos, (2) baigiamųjų darbų gynimas 2025-05-31 d. 9 val. 5 aud.

Lietuvių filologija ir reklama baigiamųjų darbų gynimas 2025-06-04 d. 10 val. A. M. Biržiškos aud.

Jore Bendinskaite 2025 INFO BALTDažnas svarstydamas apie savo ateitį ieško profesinio kelio, kuris leistų puoselėti norimą gyvenimo stilių, plėsti akiratį ir patirti kuo daug džiaugsmo. Ekspertai sutaria, kad tokia tendencija ir darbo rinkoje — ateities profesijos hibridinės ir tokių vis daugėja, vienos srities žinių nebepakanka. Gebėjimas jungti skirtingus įgūdžius, mokytis naujų dalykų ir greitai prisitaikyti tampa esminiu pranašumu. Vilniaus universiteto Kauno fakultete vykdoma bakalauro studijų programa Marketingo technologijos – tai vienintelė Lietuvoje studijų programa, integruojanti marketingo principų bei informacinių sistemų srities žinias, kas jau studijų metu sąlygoja būtinybę gebėti apjungti šiuos du profesinius pasaulius. Be to, tarpdiscipliniškumas ugdo ne tik profesinius įgūdžius, bet ir kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei problemų sprendimo gebėjimus – savybes, kurios šiandien vertinamos labiausiai.

Šių metų pradžioje baigusi bakalauro studijų programą Marketingo technologijos ir gavusi informacinių sistemų bakalauro diplomą su pagyrimu Jorė Bendinskaitė pasakoja, kad būtent studijuojama pajautė, kad jos asmeninės savybės, studijose įgytos akademinės žinios ir kompetencijos leidžia darbo rinkoje žvalgytis daug plačiau ir tapo reikšmingu pagrindu, kad kūrybiškumas gali būti grįstas duomenimis ir marketingo technologinių procesų išmanymu, ne tik iškalba.

Asociacijoje „INFOBALT“ neseniai administratore ir projektų asistente įsidarbinusi J. Bendinskaitė džiaugiasi, kad studijų finalas tapo ir karjeros šuoliu, o Vilniaus universitete sukaupta patirtis naudinga vienijant asociacijos narius bendram pažangos tikslui.

Ramunas Pilvelis 2014 gruodis VU KnFPrieš 25-erius metus Vilniaus universiteto Kauno fakultete baigęs Verslo Informacijos sistemų magistrantūros studijas Ramūnas Pilvelis plačiajai visuomenei geriau žinomas ne dėl sėkmingos karjeros vadybos srityje, bet kaip Lietuvos vynuogininkų asociacijos prezidentas. Ypatingai romantizuotos srities ambasadorius ir entuziastas įsitikinęs, kad hobį paversti organizuota ir europiniu lygiu reikšminga veikla paskatino ne tik dėmesys nacionalinei perspektyvai, bet ir stiprūs vadybos įgūdžiai, suteikę drąsos veltis į biurokratijos pinkles dėl kilnios ambicijos.

Dar universitete jis buvo vienas iš 20 Vilniaus universiteto Studentų atstovybės Kauno fakultete (VU SA KnF) pirmininkų, o po studijų savo profesinį gyvenimą sėkmingai plėtojo verslo sektoriuje. Tačiau tikroji aistra atsiskleidė kitur.

„Universitetas atveria perspektyvas laisvai mąstyti ir plačiau pažvelgti į gyvenimo kelio pasirinkimus, bet veiksmo mygtukas lieka tavo rankose. Linkiu šiandieniam žmogui vis dažniau spausti šį mygtuką – ryžtis, veikti, pabandyti, bet nepamiršti gyvenimo balanso“, – viltingai sako Ramūnas Pilvelis paklaustas, ką šiandien pasakytų žmogui, kuris ieško savo pašaukimo.

skanus pardavimai 2025 webKviečiame į neformalią diskusiją apie tai, kaip gerai žinomas skonis gali tapti galingu komunikacijos ir rinkodaros įrankiu. Praktikai atsakinės į provokuojančius moderatoriaus (ir jūsų) klausimus, dalysis patikrintais receptais verslo pradžiai ir kalbės apie ambicijas su lietuviškais skoniais užkariauti tarptautines rinkas.

O svarbiausia, sužinosite, ar tikrai šaltibarščiai priklauso lietuviškai virtuvei. Kuo skiriasi tie, kuriais vaišinosi mūsų protėviai, nuo tų, kuriais mėgaujamės svečiuose pas mamą?

2025.05.27 Paula SekačaKviečiame gegužės 27 d. 13.45 val. į Paulos Sekačos (Latvija, Liepojos universitetas) nuotolinę paskaitą anglų kalba "The role of culture magazines in the dissemination of propaganda". Prisijungimo nuoroda per Teams platformą.

Apie pranešėją

Paula Sekača, rašymo studijų magistrė (Liepojos universitetas), šiuo metu studijuoja kalbos ir literatūros mokslų doktorantūroje (RTU Liepojos akademija). Daktaro disertacijos tema „Nacių propagandiniai naratyvai Latvijos kultūros žurnaluose (1942–1944 m.)“. Dėsto vokiečių kalbos pagrindus (dalyko ir kaip užsienio kalbos), teksto analizę, XX a. ir šiuolaikinę vokiečių literatūrą, vokiečių kultūrą ir istoriją Europos kalbų ir kultūros studijų programos bakalaurams, skaitmeninę humanitariką magistrantams.

Renginį organizuoja Kalbų, literatūros ir vertimo studijų instituto docentė dr. Eglė Keturakienė.