„Jūsų prekės ženklui tobulinti“: be marketingo socialinės iniciatyvos rizikuoja likti nepastebėtos
VU Kauno fakulteto docentas Giedrius Romeika, remdamasis patirtimi verslo sektoriuje ir akademinėje aplinkoje, pastebi, kad nemažai savanoriškas veiklas vykdančių nevyriausybinių organizacijų bei socialinių iniciatyvų vis dar vadovaujasi gaju, tačiau klaidingu įsitikinimu – neva nesiekiant pelno, marketingo priemonės nėra būtinos. Jo teigimu, tokia nuostata šiuolaikinėje rinkoje, kur informacijos srautai nuolat didėja, gali tapti rimta kliūtimi organizacijų augimui, matomumui ir pastangoms kurti realų poveikį.
„Marketingas – tai ne tik reklamos stendai ar agresyvios pardavimų kampanijos, nors ir tai nėra nepriimtina sąžiningos rinkos konkurencijos sąlygomis. Visų pirma tai gebėjimas aiškiai perteikti vertę, pasiekti tikslinę auditoriją, suprasti jos poreikius ir veikti strategiškai. Net jei nevyksta piniginiai mainai, „parduoti“ idėją, pritraukti savanorių ar finansuotojų taip pat reiškia laikytis marketingo proceso principų, kaip ir prekių ar komercinių paslaugų rinkoje“, – įsitikinęs doc. dr. Giedrius Romeika.